Sithpedi Fanon
Advertisement
Bu sayfanın yazarı: Ljørn Lærnssøn

X-verse evrenine hoş geldiniz!

"“Büyük bir gezegen, yaşanılabilir ama dikkat etmelisin. Bu topraklar canlıların kanıyla sulanmıştı bir zamanlar.”"
―-Alec Falura.

Genesis 4, Alachy sisteminin 4. ve en büyük gezegeniydi, birçok canlıya ev sahipliği yapan dev bir gezegendi. Gezegen ticaret konusunda oldukça gelişmiş ve içinde bulundurduğu materyallerle, Latis vb. Madenlerle dolu olduğu için birçok kişinin üstüne düştüğü bir gezegendi ve galaksi boyunca oldukça bilinen bir şöhrete sahipti. Ayrıca gezegen politik ve siyasi açıdan oldukça yüksek mertebedeydi ve birçok önemli olaya ev sahipliği yapmış olan bu gezegen, Alaric Konseyi'nin ana üssüne de ev sahipliği yapıyordu. Gezegen bir çok önemli krallığa ev sahipliği yapıyordu.

Gezegenin tamamı sularla kaplıydı ve yedi tane kıtaya ve çokça kara parçasına sahipti. Kıtadan kıtaya, bölgeden bölgeye değişen yaşam koşulları bazen oldukça sert olabiliyordu ve alışması zor olabiliyordu gezegene. Gezegen aşırı fazla bir nüfusa sahipti ve bazı çarpık kentleşme örnekleriyle kıtaların çoğunda karşılaşılabiliyordu. Gezegenin bilinen yirmi dört yerli halkı vardı ve bunlar kıtaların çoğunda veya sadece tek bir bölgede yaşayabiliyordu. Sürekli gemiler gelen bu gezegene çok fazla göç eden canlı vardı, büyük gezegendi ve büyük olanak sahip olunabiliyordu bazen.

Kıtalar ve Krallıklar[]

Celastial Kıtası[]

Celastial Kıtası, Genesis 4'ün Batı ve Güneybatısında yer alan Kanlı Topraklarda olarak da bilinen yedi krallığın hüküm sürdüğü büyük kıtaydı. Yaşanan olaylar ve bazı halklar tarafından yüz karası diye bahsedilen sarsıcı tarihi bu kıtaya Kanlı Topraklar denmesine sebep olmuştu ve bu sebep yüzyıllar öncesinde yaşanan Helterhij seferine, Dokunulmamış Topraklara ve Yükselmişler zamanına kadar, Altın Çağa ve Kutsal Çağa kadar dayanıyordu. Kıta kaynak olarak bir çok kaynağa ve değerli şeylere sahipti, değeri yüksek bir topraktı. Burada nüfus fazlaydı ve refah seviyesi genellikle yüksekti. Bir çok insan bu yüzden buraya göç edebiliyor, yaşamak, çalışmak veya kendi çıkarları için buraya gelebiliyordu. İş bulmak kıtanın güneyindeki refah kesimlerinde zor olsa da, oldukça farklı başka alternatif işler bulabiliyordun ama yine de yaşaması zor bir yerdi. Hava Şartları Elyar ya da Hueryan kadar olmasa da yeri geldiğinde oldukça sert ve acımasız olabiliyordu. Tek tehlike bu da değildi. Kıtanın genelinde yüksek suç oranı vardı, başınız her an derde girebiliyor veya girme tehlikesiyle karşılaşabiliyordun. Rulganorlular buraya sıklıkla Eski Rulgarca'da Altın Şehir anlamına gelen "Gildard Tier " derdi ve bu söyleyiş Elyar Kıtası boyunca oldukça yaygındı. Gildert Tier demelerinin sebebi ise kıtadaki maden rezervleri ve Rulganor'lar için manevi bir önem taşıyan Ruyas ağacının çoğunun kıtanın Güneybatısındaki Gunnar Krallığında yetişmesiydi.

Celastial Kıtasının haritası

Krallıklar[]

  • I'lnar
  • Aardas
  • Prulger-orge
  • Oppa
  • Gunnar
  • Nulenor
  • Finyar

Elyar Kıtası[]

Elyar Kıtası Genesis 4'ün Kuzey Batısındaki ve kanlı toprakların kuzeyindeki küçük bir kıtaydı. Kıtada 3 krallık bulunuyor.

Krallıklar[]

  • Folneor
  • Rulganor
  • Plunor'ur

Sysaxa[]

Sysaxa Kıtası Genesis 4'ün ortasına doğru doğu yarımküresinde yer alıyordu. Kıtada bir İmparatorluk ve bir tane Krallık bulunuyor.

Krallıklar[]

  • Els-Traad'Fulger (İmparatorluk)
  • Hueryan

Aloida[]

Aloida Kıtası, Genesis 4'ün en doğusunda olan büyük bir kıtaydı. Kıtada on üç tane Krallık bulunuyor.

Krallıklar[]

  • Griffith (Satleeryan Cihadından önce adı Ariadne idi.)
  • Olsas'yan
  • Truthar'garne
  • Oleone
  • Lartis'yan
  • Ji'lsa-torenyan
  • Quasis
  • Warts-yon
  • Rhuergat
  • Atya'syan
  • Lilan
  • Viergat
  • Ciara'nor
  • Qawgot'yen
Advertisement