Sithpedi Fanon
Advertisement

"Yaşadığım Trajedileri senin de yaşamana izin vermeyeceğim köle..."
―Darth Valeria

Darth Valeria, gerçek adı Ranna'ydı. YSÖ 1084 yılında Sith İmparatorluğunun başkenti Dromund Kaas'ta bir köle olarak doğmuş, Güç'te Hassasiyeti olan dişi bir togrutaydı.

Ailesi, Birinci Galaktik Savaşı''nın ilk yılında Shili gezegeni Sith İmparatoruğu tarafından istila edildiğinde köleleştirilmişti.

11 yıl boyunca, ailesi ve ikiz kız kardeşi ile birlikte köle olarak İmparatorluğa hizmet etmişlerdi.

11 yaşına girdiğinde Sith'ler tarafından keşfedildiğinde. Korriban'daki Sith Akademisine götürülmüş ve kız kardeşinden uzun bir süre ayırılmıştı.

Yıllar boyu Akademi'de çektiği işkenceler, kız kardeşinden ayırılması ailesinin gözünün önünde öldürülmesi, onu derinlemesine Karanlığa sürüklemişti.

Güç'e olan hassasiyeti uzun bir süre keşfedilmedi. Çünkü adı konuşulmayan ölümsüz bir Varlığın, Sith İmparatorluğundaki hizmetkârları tarafından gizlenmişti.

Her zaman sevdiklerini kaybetme korkusuyla yaşamış, bu onun en büyük zayıflığı olmuştu. İlk Jedi'ını öldürdükten sonra Lord ünvanı almış ve Darth Rav'ın çırağı olmuştu.

Diğer Sith'lerden daha hızlı yükseliyordu ve bu ona daha fazla rakip kazandırdığı için hayatı boyunca rakiplerini bertaraf etmek ve düşmanlarını elimine etmekle uğraşmıştı.

Fakat diğer Sith'lerden farklı bir yanı vardı. Kudretini İmparatorluğa her sene daha çok gösterip hem sadık takipçiler topluyor, hem de yanına aldığı köleleri gizlice hür edip, onlara yeni bir hayat veriyordu.

Advertisement