Sithpedi Fanon
Advertisement
Cult of Darkness evrenine hoş geldin.
İsyan devri
İmparatorluk'un Yükselişi devri

Cal Kestis, Galaktik İmparatorluk yönetimi sırasında bir Jedi Şövalyesi olmuş Güç'e hassas erkek bir insandı. Jedi Düzeni'ni yok etmiş tasfiyeden kurtulan birkaç Jedi'dan birisi olan Kestis, Engizisyon'la karşılaşması onu İmparatorluk yönetimine açıkça karşı çıkmaya itene kadar yıllarca saklandı. Galaksi boyunca İmparator'un Jedi avcıları tarafından avlanan Kestis, Jedi Düzeni'ni restore etmek amacıyla Güç'ü bir kez daha kabul etti.

Jedi Ustası Jaro Tapal'ın bir Padawanı olan Kestis, akıl hocasıyla birlikte Yüce Şansölye Sheev Palpatine'den 66. Emir komutunu alan Büyük Cumhuriyet Ordusu Jedi subaylarına karşı gelmeden kadar Klon Savaşları'nda hizmet verdi. Bunun sonucu olarak 13. Tabur klon askerleri, Galaktik Cumhuriyet'e ihanet ettiği gerekçesiyle Kestis'i infaz etmeye çalıştılar ve General Tapal öğrencisini kurtarmak için kendisini feda etti. Ustasının ölümünden sonra Kestis, İkinci Kardeş ve Dokuzuncu Kardeş tarafından bulunana kadar Bracca gezegeninde Kazıyıcı Loncası için bir kablocu olarak çalıştı.

Onu Engizisyonculardan kurtarmalarından sonra yıldız gemisi Stinger Mantis'in mürettebatına katıldı. Yolculukları boyunca Kestis; droid BD-1, eski Jedi Cere Junda, Mantis'in kaptanı Greez Dritus ve Gecebacısı Merrin ile arkadaşlık kurdu. İçinde yeni bir Jedi jenerasyonuna ilişkin hayati bilgiler içeren Eno Cordova'nın Jedi holokronunu bulmaya çalıştılar. Sith Lordu Darth Vader ile yaşadıkları bir karşılaşmadan sonra holokronu ele geçirmelerine rağmen Kestis, galaksinin Güç'e hassas çocuklarını Sith'den korumak için holokronu yok etmeyi tercih etti. Bu zamanda Kestis, akıl hocası Cere Junda tarafından tam bir Jedi olarak görülüyordu. Vader, onu ve ustasını dişe dokunur bir rakip olarak görmediğinden onları bizzat takip etme işini Engizisyona bırakmıştı.

Kestis, ustasıyla birlikte bir kaç Güç'e hassas çocuk bulup onları eğitmek için küçük bir tapınak kurdular. Daha sonraları Cal, gizli bir görevdeyken Vader'ın çırağı ve İmparator'un oğlu olan Rafael Palpatine ve Baş Engizisyoncu'nun önderliğinde ki engizisyon kuvvetleri tapınağı buldu ve talan etti. Tapınaktaki çocukları öldürdüler ve eğitim amaçlı holokronları aldılar. İki rütbeli engizisyoncu tapınakta kaldı ve gelecek olan herkesi öldürme emri aldılar. Cal tapınağa döndüğünde korkunç manzarayla karşılaştı. Uğruna çaba harcadığı her şey yok olmuştu. Tapınaktan ayrılmak isterken iki engizisyoncu tarafından engellendi. Çetin bir mücadelenin ardından zar zor onları yendi ve kalan yoldaşlarıyla Bespin'e kaçtı. Fakat Rafael Palpatine'in emrindeki bir kaç engizisyoncu onu tespit etti. Engizisyonculardan birisini yakalayıp aydınlık tarafa çekse de eninde sonunda Rafael tarafından yakalanıp ustasıyla beraber öldürüldü.

Advertisement