Sithpedi Fanon
Advertisement

Laxus Korsanlarına ev sahipliği yapan Laxus Gezegeni, parlak olduğu ve içerisinde bulunan çok değerli madenlere sahip olduğu için "Altın Gezegen" lakabını almıştı. Gezegenin bir çok bölgesinde Laxus Mağaraları vardı. Mağaraların içerisinde Zyro denilen insansı yaratıklar ve Laxus Mantarları yaşardı. Zehirli Laxus Mantarları parlak görünümlü ve bir o kadar da zehirli mantarlardı. Zyrolar sabah akşam bu mantarı tükettikleri için zehre bağışık kazanmışlardı. Bir Laxus Mantarı koparıldıktan 10 dakika sonra yenisi çıkmaya başlardı ve bu sayede Zyrolar aç kalmazdı.

YSÖ 8 yılında İmparatorluk'un Yıldız Destroyerları tarafından yapılan saldırıda Zyroların %43' yok olmuştu ve Laxus'un en büyük yapısı olan Brokr'ın Kalesi yıkılmıştı. Saldırı sırasında Syxa Yanardağının yanına koyulan mayına YSÖ 2 yılında basılmış ve bu sayede Syxa yanardağı patlamıştı. Syxa Yanardağı galaksideki en büyük yanardağlarından biri olduğu için Laxus Gezegeni kısa süre sonra yok olmuş, Zyroların açlıktan ve yüksek sıcaklıktan soyları tükenmiştir.

Advertisement