FANDOM

Era-legacy
Autorstwa Kompkompa
Era-jerzverse-dark

Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje Kompkomp. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.

Trix Ren to inkwizytor Drugiej Inkwizycji urodzony w 65 ABY i zmarły w 90 ABY. Jest synem Imperatora Vandara Ren.

Życie

Trix Ren urodził się w 65 ABY na Splum podczas drugiej wojny mandaloriańskiej. Dwa lata później został oddany do Inkwizycji, gdzie został akolitą młodszym przydzielonym do grupy 109. Po śmierci jego brata, Vinixa, Vandar zaczął go uczyć. W 74 ABY poleciał na Atr, aby zdobyć kryształ do swojego miecza świetlnego. Podczas poszukiwania kryształu został zaatakowany przez wampę, którą pokonał Mocą. Po powrocie na Splum skonstruował swój żółty podwójny miecz świetlny. Sześć lat później został awansowany na Inkwizytora. Przydzielono mu krążownik typu Versio i 922 Batalion Klonów. Dnia 12:3:90 ABY wysoki inkwizytor arcyksiążę Trix Ren odziedziczył tron Imperatora Drugiego Imperium po swoim ojcu, który zmarł na Nowym Coruscant w wyniku zamachu na niego na księżycu Veldraine XI. Nie panował długo - już dwa dni później został otruty na Splum podczas uroczystości koronacyjnej.