FANDOM

Autorstwa Davrena
Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje Davren. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
Siver Minex to dawniej Jedi, aktualnie Sith. Dawny uczeń Marca Von Dama.

Historia

Wczesne życie

Urodził się parę dni przed wybuchem Gwiazdy Śmierci. Urodził się w rodzinie bezdomnych, przez co mieszkał na ulicy. Jednak kiedy odkrył moc, pomagał zdobyć rodzinie pożywienie. W końcu, kiedy miał 7 lat, umarła mu matka, a dwa lata później, umarł mu ojciec. Musiał przetrwać bez niczyjej pomocy. Miał jednak jedno marzenie. Bardzo chciał zostać Jedi.

Odnalezienie przez Marca

Pewnego razu, w wieku 10 lat, został znaleziony przez pewnego mistrza Jedi. Był nim Marc Von Dam. Zabrał chłopca ze sobą, po czym go zaczął szkolić. W wieku 13 lat został mianowany na padawana. Siver tym samym spełnił swoje marzenie.

Nowa uczennica

W wieku 14 lat, podczas treningu, do Marca przyszedł Luke, z młodą dziewczyną. Po chwili Marc przedstawił Siverowi młodą dziewczynę o imieniu Laurenne, i powiedział, że będzie jego drugą uczennicą. Siver ucieszył się, że będzie miał znajomą, jednak nie wiedział, że wkrótce zostanie tylko jeden uczeń.

Ciemna strona mocy

Laurenne okazała się być lepsza od Sivera w używaniu mocy. Siver był zazdrosny o Laurenne, przez co zaczął jej nienawidzić. Podczas kłótni z Marciem, oczy Sivera stały się żółte, po czym zaczął dusić Marca. Jednak go puścił, gdy zobaczył Laurenne. Stoczył z nią krótki pojedynek, jednak uciekł, kiedy zobaczył Luke'a.