FANDOM

Autorstwa Davrena
Era-nrEra-fo
Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje Davren. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
On nie jest typowym łowcą nagród, ani zwykłym sąsiadem. On jest dla mnie synem.
Sar Gastur o Sinie

Sin Maserius(często nazywany Fett[1]) - Młody łowca nagród. Zabija głównie uciekinierów i przestępców, którzy zasługują na pozbawienie głowy. Urodził się na Mandalorze, lecz jego matka została zabita przez ojca, a Sina przygarnął Sar Gastur. Sin po wielu latach poślubił jego córkę, i rozpoczął z nią, swoimi dziećmi i kupionymi za zlecenia niewolnikami łowy na wrogów wielu organizacji.

Biografia

Wczesne lata życia(34-52 ABY)

Sin urodził się na Mandalorze, ale nie żył w dobrych warunkach. Ojciec alkoholik nienawidził zarówno syna jak i własną żonę. Kiedy pewnego dnia, kiedy Sin miał 10 lat, jego ojciec przyszedł pijany bardziej niż zwykle, zaczął bić mocno matkę Sina, na co kazał mu patrzeć. Na końcu wykończył żonę strzałem z blastera. Kiedy miał już zabić syna, padł, przebity mieczem świetlnym.Osobą która obroniła Sina był Sar Gastur. Sąsiad, słysząc krzyki, wziął zdobyty kiedyś miecz, i poszedł zobaczyć co się stało. Sin przeprowadził się do domu Sara, przed czym wziął blaster i zbroje ojca.

Początki jako łowca nagród(52-55 ABY)

Po ukończeniu 18 roku życia, postanowił zarobić parę groszy. Postanowił rozpocząć działalność jako łowca nagród. Jego pierwszym i najczęstszym pracodawcą był Max Xinser. Max, przed daniem Sinowi pierwszego zlecenia, rozpoczął z nim trening. Po wyszkoleniu Sina, Max dał mu zlecenie na przywódce pewnej organizacji przestępczej Czarna Dłoń. Wziął ze sobą zbroję i blaster swojego ojca[2]. W końcu, z trudem, zdołał zabić przywódce Czarnej Dłoni, jednak zbroja jego ojca została zniszczona. Max podarował mu 30 000 kredytów za zlecenie. Sin otrzymał nową zbroję, dołączając do Red Blood. Dalej, Sin wykonywał mniej ważne zlecenia, a za pieniądze, które zdobył ze zleceń kupił statek Justice Death.

Założenie rodziny(55-60 ABY)

W wieku 21 lat, poślubił swoją przybraną siostrę, córkę Sara, Sarę. Gastur, choć początkowo przeciwny, uznał, że Sin będzie dobrym kandydatem. Po ślubie doczekali się 3 dzieci, dwóch synów i córkę. Sin szkolił synów i nie był jak jego własny ojciec. Córka była dla niego typową córeczką tatusia. Podobnie, w przeciwieństwie do swojego ojca, kochał bardzo swoją żonę, jak i nigdy jej nie uderzył. W 60 ABY Sar zmarł, co Sara bardzo przeżyła, a Sin ją pocieszał, ukrywając smutek po swoim przyszywanym ojcu.

Zdrada(60 ABY)

Sin, myśląc, że po śmierci Sara nie może być gorzej, mylił się. Jego przyjaciel i najczęstszy zleceniodawca, Max, nie odpowiadał na sygnały Sina. Kiedy Sin poleciał do Maxa, był bardzo zdziwiony. Max negocjował z innym łowcą nagród cenę głowy Sina. Sin bez namysłu zastrzelił łowcę nagród, i szykował się do zabicia Maxa. Po krótkiej rozmowie z Maxem, Sin zastrzelił zdrajcę. 

SinArtykuł

Sin próbuje skontaktować się z Maxem

Sin bez namysłu wysadził posiadłość Xinsera, po czym zaczął wykonywać zlecenia od innych pracodawców.

Łowy na niego(60-64 ABY)

Po zabójstwie Maxa Xinsera, ludzie Maxa zaczęli łowy na Maseriusa. Ten, wraz z rodziną ukrywał się w różnych miejscach[3]. Pomocny okazał się stryj Sary, który użyczył część swojego domu jej i jej rodzinie. Sin jednak nie został z rodziną, a poleciał wykonywać zlecenia[4], aby zapewnić środki rodzinie i żeby jego rodzina nie ucierpiała w trakcie poszukiwań Sina przez ludzi Maxa.

Sin3

Sin celujący do jednego z ludzi Maxa.

W 64 ABY wrócił do rodziny, zabijając wcześniej wszystkich chcących pomścić Xinsera ludzi. Sin wraz z rodziną zamieszkali z powrotem na Mandalorze.

Pamiętnik matki i dziennik ojca(65 ABY) 

W 65 ABY, Sin wrócił do opuszczonego 21 lat temu domu rodzinnego. Podczas przeszukiwań znalazł pamiętnik swojej matki i dziennik swojego ojca. Z dziennika ojca dowiedział się między innymi wiele ciekawych sposobów, jak przechytrzyć wroga[5], a z pamiętnika matki, dowiedział się, że posiada przyrodniego brata. Według pamiętnika  brat nazywa się Junx Kasor, urodził się w 24 ABY i mieszka na Coruscant. Ponoć ojciec Junxa zerwał kontakt z matką Sina i zabrał ze sobą ich syna. Sin postanowił, że kiedy będzie na Coruscant, postara się znaleźć brata.

Szkolenie(66 ABY)

Sin z dziennika ojca odkrył też, że jego dziadek posiadał miecz świetlny. Niestety, nie było napisane, gdzie ojciec schował miecz. Po wielu poszukiwaniach, Sin odnalazł miecz w pewnej skrzynce pod dawnym łóżku rodziców. Sin jednak nie umiał walczyć mieczem świetlnym. Ale znał pewną osobę, która umiała. Był nią stary przyjaciel rodziny, Xek Karuun. Nauczył Sina walczyć mieczem, za co Sin dał mu trochę pieniędzy.

Nieoczekiwane zlecenie(66 ABY)

Pewnego dnia, Sin otrzymał zlecenie od pewnego Gungana, Bin Ksja Rjar[6], za które miał otrzymać olbrzymią sumę pieniędzy. Miał zabić Junxa Kasora, który ponoć zabił jego rodzinę. Sin, początkowo niechętny, zgodził się. Kiedy odnalazł przyrodniego brata, ten wiedział, kim jest Sin. Po chwili rozpoczęli walkę, którą zakończyło wejście Bin Ksja Rjara. Ten powiedział, że to wszystko było pułapką, gdyż poluje na obydwoje. Bracia połączyli siły i pokonali Gungana. Sin chciał zaprosić do siebie brata, ale ten odszedł, mówiąc słowa Zobaczymy się kiedy indziej. I wtedy wyrównamy rachunki. Sin nie wiedział o co chodzi i wyruszył wykonywać kolejne zlecenia.

Wygląd

Sin był wysoki i szczupły. Miał brązowe oczy po matce oraz brązowe włosy po ojcu. Jego skóra była jasna. Posiada również brodę o kolorze brązowym.

Osobowość

Sin był mądry i pomocny. W przeciwieństwie do większości łowców nagród, nie zabija osób, które na to nie zasłużyły. Co nie oznacza, że nie potrafi zabić. Kiedy ktoś zasługuje na śmierć, lub skrzywdził jego rodzinę/przyjaciół, nie boi pobrudzić sobie rąk. Sin jest sprawny fizycznie i częściowo psychicznie, choć ma traumę z powodu wydarzeń w dzieciństwie. Sin bardzo kocha swoją rodzinę, i chcę dla niej jak najlepiej.

Sin posiada również duże poczucie sprawiedliwości. Kiedy ktoś zrobi coś złego, ten nie słucha wyjaśnień typu Zrobiłem to w samoobronie czy Musiałem to zrobić! Zmuszono mnie! i daje danej osobie kare. Sin posiada też specyficzne poczucie humoru.

Cytaty

Ja miałem tylko jednego ojca. Jedynego, prawdziwego. A zwał się on Gastur.
— Sin o Sarze Gasturze

Nieważne czy jesteś Jedi, czy Sithem, możesz być nawet astromechem. Ja muszę ci pokazać, co to sprawiedliwość
— Sin przed zabiciem Maxa Xinsera

Mamo!
— Sin po śmierci matki

Nie pozwolę na to, abym was stracił, jak straciłem matkę. Żebyście zginęli z rąk jakiegoś gościa.
— Sin każący żonie i dzieciom się ukryć

Jednego idiotę mniej.
— Sin po zabiciu jednego z ludzi Maxa Xinsera

Na wojnie nie ma bohaterów. Wszyscy są mordercami
— Sin o żołnierzach walczących podczas wojen.

Nazywaj mnie jak chcesz. Ja jestem zwykłym mordercą
— Sin podczas rozmowy z zleceniodawcą

Ciekawostki

Przypisy

  1. Według plotek jest on synem nieślubnego dziecka Boby Fetta, lecz nie jest z nim w żaden sposób spokrewniony.
  2. Którego używał do końca życia.
  3. Głównie ukrywała się jego żona i dzieci, sam Sin zabijał ludzi, którzy próbowali zdobyć jego głowę.
  4. Co nie znaczy, że nie odwiedzał rodziny przez ten czas.
  5. Ojciec Sina był szturmowcem imperialnym
  6. Przekształcone Jar Jar Binks.