FANDOM

Autorstwa Chinrna
Era-repEra-urEra-impEra-nr
Era-ćómverse-dark

Sheva Pala - była komandor Konfederacji Niezależnych Systemów należąca do rasy Cathar oraz późniejsza Wielka Matriarchini.

Historia

O historii Shevy wiadomo dość niewiele, sama wolała o niej nie pamiętać i unikała wspominania o niej w jakikolwiek sposób. Podczas Wojen Klonów była pomniejszym i dość młodym komandorem armii  Konfederacji Niezależnych Systemów, stając się też Wielką Matriarchinią poprzez pomoc Kardynałom "na boku" używając oddziałów droidów pod jej komendą.

Po zakończeniu Wojen Klonów aby uniknąć odpowiedzialności za swoją przeszłość ewakuowała się do jednej z siedzib Kardynałów w Zewnętrznych Rubieżach i oddała się pod ich opiekę.

Charakterystyka

Sheva była bardzo płochliwa, co było jak na przedstawiciela jej gatunku wyjątkowo niespotykane. Bała się wielu rzeczy, często nawet skulała się kiedy ktoś podnosił na nią głos, pozostawiona samej sobie chowała się najgłębiej jak mogła do swojego łóżka otaczając się kołdrą. Miała też w zwyczaju sama do siebie piszczeć.

Bardzo rzadko rozmawiała i była nieśmiała, większość czasu niewyraźnie tylko popiskując i ruszając głową. Pomimo tego była dość dobrym strategiem, na tyle dobrym aby utrzymać pozycję przez pewien okres w młodym wieku - nigdy jednak nie awansowała.

Po tym jak zaopiekowali się nią Kardynałowie i dali jej profesjonalną psychiczną opiekę stała się bardziej otwarta i nieco mniej bojaźliwa. Lubiła być przez nich przytulana, głaskana i kąpana. Diagnoza Kardynałów wykazała iż cierpiała na poważne zaburzenia lękowe. Ze względu na swój strach często jąkała się i powtarzała podczas rozmowy.

Ze względu na wiadome aspekty opieki Kardynalskiej po przejściu pod ich opiekę zaczęła przybierać na wadze, wkrótce przestając mieścić się w swój mundur, jednak nadal nosząc go w ramach "pamiątki" swojej przeszłości. Dwa lata po Bitwie o Yavin spotkała się z Iviską Manutrą, inną Wielką Matriarchini z powiązaniami militarnymi. Obie bardzo się polubiły i były razem ze sobą w kontakcie, pomimo tego iż dzikość oraz specyficzne zachowanie Iviski nieco ją peszyło. Były później w kontakcie ze sobą przez długie lata.