FANDOM

Autorstwa Nihilicenta
Era-ni

Shaav Sofia Visla znana też pod pseudonimem Sha i kryptonimem Zakapturzona — była ludzką Ekspraevenotres. Córka Neuro Visli. Żona Przemytnika Mihhera Nackoara. W walce posługiwała się Ukrytym Ostrzem, Ukrytym Ostrzem w Bucie, Kataną, Pistoletem Grawitacyjnym HGW-43/epp, Karabinem Snajperskim CGW-43/pra i Pistoletem Blasterowym typu MSR-456/c.

Historia

Młodość

Shaav urodziła się na Nar Shaada gdy miała nie cały rok jej ojciec odleciał z planety i zostawił ją, jej brata i matkę samych. Gdy miała 7 lat jej matka została zamordowana przez Trandoshan pod wodzą Jarrosskka a ona z bratem uciekła a po jakimś czasie zostali złapani przez Vaanera Kryeska — ludzkiego Handlarza Niewolników. Później została razem z bratem kupiona przez Toydarianina Roola Pema, od którego uciekła zabijając go małym pistoletem blasterowym typu MB-47.

Zemsta na Jarrosskku

Po zabiciu i ucieczce od Roola Pema razem z bratem schronili się w starym opuszczonym magazynie. Pewnej nocy w magazynie pojawiła się zakapturzona postać, 10 droidów ochroniarzy i dwóch Anzackich Łowców Nagród. Shaav przez dwie minuty przysłuchiwała się rozmowie. W pewnym momencie postać zdjęła kaptur okazało się iż był to Jarrosskk — morderca jej matki, Visla zaatakowała Trandoshanina, po czterech minutach pojedynku Shaav złamała rękę Jarrosskkowi i popchnęła go na skrzynie, eliminując go tym samym z walki. Zakapturzona zaatakowała później dwóch Anzatów. Niestety, jeden z nich chwilowo ją ogłuszył. Gdy miał już zostać zadany ostateczny cios jeden z Anzatów został odepchnięty mocą przez jej Brata. Później razem z bratem poradzili sobie z dziesiątką Droidów. Po tym wydarzeniu ukradli statek Trandoshanina i uciekli na Tattoine.

Ekwipunek

Ubiór

Shaav ubierała się w praktyczną czarną szatę z czerwonymi znaczeniami. Nosiła srebrne beskarowe karawasze które chroniły ją przed ciosami z Miecza Świetlnego. Nosiła białe buty z wbudowywanymi w nie Ukrytymi Ostrzami.

Broń

W budowie!