FANDOM

Era-preEra-oldEra-repEra-urEra-impEra-nr
Era-ćómverse-dark

Autorstwa Chinrna

Rycerze Ondai - wrażliwa na Moc piechota Kardynałów Ondai. U swojej podstawy byli w zasadzie jedynie zwykłymi Kardynałami po specjalnym, militarnym treningu, wysyłanymi do boju.

Historia

Rycerze Ondai powstali przed Gwardią Obronną, jeszcze w czasach Przedrepublikańskich, czyniąc ich de facto najstarszymi bojowymi jednostkami Kardynałów, oraz jednymi z pierwszych masowo używanych jednostek tworzonych w wyłączności z osób wrażliwych na Moc.

Opis

Rycerze Ondai podobnie jak większość Kardynałów do walki ruszali ubrani w kaptury oraz lekką zbroję, dzięki której mogli wykonywać bardziej zaawanasowane sztuki Mocy bazowane na ruchu, takie jak skoki Mocy, nie będąc przez nią w żaden sposób ograniczeni.

Specyfikacje Bojowe

Rycerze Ondai byli w zasadzie Kardynalskim odpowiednikiem Rycerzy Jedi w armiach Republiki, jednakże nieco mniej wyszkolonymi, i znacznie bardziej licznymi. Walcząc na polu bitwy uzbrojeni w wiarę w nowinę Ondai oraz swoje potężne umysły i Moc, Rycerze stanowili poważne zagrożenie dla słabszych przeciwników, często przejmując nad nimi kontrolę w środku walki, powodując chaos w szeregach wroga.

Poza właściwą Mocą, ich bronią były także blastery służące do obrony koniecznej, tego samego modelu jak te noszone przez Gwardię Obronną. Ponad to, Rycerze na wyposażeniu posiadali także apteczki i lornetki.