FANDOM

Autorstwa Davrena
Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje Davren. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
Rodzina Krios - rodzina łowców nagród, składająca się z ojca, Sheeva, matki Vivian oraz dzieci SethaKendry i Paxtona. Używają ostrzy z cortozis oraz stroi rodu Krios. Rodzina zamieszkuje ulepszony lekki frachtowiec YT-1300 o nazwie Hunter.

Historia

Początki rodziny (470-493 ABY)

Wszystko zaczęło się od narodzin Sheeva Kriosa. Niestety, ten był niekochany przez swoją rodzinę, która go porzuciła w szóste urodziny. Ten został adoptowany przez pewnego łowce nagród, od którego Sheev odszedł w wieku 18 lat, zostając łowcą nagród. W tym samym roku, chłopak poznał swoją przyszłą żonę, łowczynie Vivian. Pięć lat później wzięli ślub, a miesiąc później urodził im się pierwszy syn, Seth.

Dalsze losy i kolejne dziecko (493-496 ABY)

Aby zająć się nowo narodzonym synem, Vivian postanowiła zrobić sobie przerwę od wykonywania zleceń. W tym samym roku, Sheev kupił lekki frachtowiec YT-1300 o nazwie Hunter, w którym zamieszkała cała rodzina. Matka, choć uważała syna za najpiękniejsze dziecko na świecie, to ojciec chciał go w przyszłości wykorzystać do własnych celów, chciał z niego zrobić kogoś takiego jak siebie, bezlitosnego morderce który nie ukazuje uczuć. W 496 ABY, do rodziny dołączyła kolejna członkini - Vivian urodziła córkę, nazwaną przez Sheeva Kendra.

Szkolenie dzieci i drugi syn(496-509 ABY)

Od ukończenia przez dzieci trzeciego roku życia, ojciec rozpoczął szkolenie, mające trwać do ukończenia trzynastu lat. O ile trening córki był z początku łatwy, o tyle Sheev trenował syna, jak samego siebie. Nauka Setha byłaby trudniejsza, gdyby nie sprzeciw matki, która bała się o to, że jej dziecko umrze z przemęczenia. Vivian chciała, aby jej pierworodny miał trudność ćwiczeń na równi z Kendrą. Jednak, chcąc zaimponować tacie, Seth poprosił go o wzmocnienie treningu. Seth skończył trening w 506 ABY, a jego siostra - trzy lata później. W 509 ABY, na świat przyszedł drugi syn Vivian i Sheeva - Paxton.

Wychowanie Paxtona (509-522 ABY)

Małżeństwo było podzielone w sprawie wychowania syna. Sheev chciał wychować Paxtona podobnie jak Setha, szkoląc go na bestie bez litości, z kolei Vivian uparła się na naukę, przez jaką przechodziła ich córka. Ostatecznie, Vivian postanowiła wyszkolić swoje najmłodsze dziecko. PW treningu młodszego brata pomagał najstarszy z dzieci Kriosów Seth, co spowodowało, że Paxtona połączyła głęboka więź z matką. W czasie, gdy Vivian szkoliła chłopca, Sheev zabierał pozostałą dwójkę dzieci ze sobą na zlecenia. Choć tata kazał zawsze wykonywać najtrudniejsze zadania, to gratulował tylko Kendrze.

Członkowie

  • Sheev Krios (Ur.470 ABY) - Głowa rodziny. Nosi czarny kostium. Jedyną rzeczą która się dla niego liczy, nawet bardziej niż rodzina są pieniądze.
  • Vivian Krios (Ur.473 ABY) - Żóna Sheeva. Nosi biały pancerz. Jest przeciwieństwem swojego męża, kocha swoją rodzinę i zrobi dla niej wszystko.
  • Seth Krios (Ur.493 ABY) - Najstarsze dziecko. Nosi czerwoną zbroję. Z charakteru jest lustrzanym odbiciem matki, przez co jego ojciec najmniej nim się interesuje.
  • Kendra Krios (Ur.496 ABY) - Młodsza siostra Setha i starsza dla Paxtona. Lustrzane odbicie ojca, przez co jest z nim w najlepszych relacjach z rodzeństwa. Jej ubranie jest żółte. Nimfomanka jak imienniczka.
  • Paxton Krios (Ur. 509 ABY) - Posiadający niebieski strój, jest najmłodszym członkiem rodziny. Posiada zarówno cechy matki, jak i ojca, choć bliżej mu do ojca. Jednak większą więź dzieli z matką.