FANDOM

Era-urEra-imp
Era-ćómverse-dark

Autorstwa Chinrna
-Jaki jest pani sekret, jak to jest że jest pani czternastokrotnym laureatem nagrody Krytyka Roku?

-Dużo *mlask* jem...BEEEEEEEK...

-I?

-I...BUEEEERK...Dużo *mlem*...piję, lubię *mlask*...pić...

-A jak pani się czuje z tym, że dostanie pani kolejną nagrodę?

-Głodna!

— Reye Rosy udzielająca wywiadu dla Coruscańskiego HoloNews

Reieros Sugdaijev znana szerzej pod swoim artystycznym pseudonimem Reye Rosy (ur. 18 BBY) - catharka. Była znajomą Horoga.

Charakterystyka

Reieros urodziła się w 18 BBY na Coruscant. Posiadała Corelliańsko-Seloniańskie pochodzenie, rodzina jej ojca żyła na Corelli, a rodzina jej matki na Selonii, gdzie to wyznawała Ondai, a nawet była jego kapłanką.

Reye od dzieciństwa uwielbiała obżerać się i zapisywać wszystko co uważała o danym jedzeniu.

Kiedy osiągnęła 14 lat, ważyła już 310 kilogramów, z czego jej rodzice byli wyjątkowo dumni, a zwłaszcza matka, twierdzili bowiem iż mają "więcej córki do kochania". Reye sama umiała bardzo dobrze gotować i recenzowała żywność, a szkołę ukończyła z bardzo dobrymi stopniami.

Kiedy osiągnęła pełnoletniość, podjęła się fachowej pracy krytyka kulinarnego, spędzając dni i noce na jedzeniu i recenzowaniu jedzenia, oraz spotykaniu się z kucharzami i innymi entuzjastami kuchni, w tym z Nikto Horogiem. Po pięciu latach kariery ważyła już 500 kilogramów.