FANDOM

Autorstwa Chinrna
Era-preEra-oldEra-repEra-urEra-impEra-nr
Era-ćómverse-dark

Nie dotykaj tego, ese. Nikt nie wie z czego to robią, nawet oni sami.
Mambański Leśny Łowca Rifa Hermandez

Reaktor Korosa - wynalazek Korosa Mulira, Wielkiego Obserwatora Korpusu Cordexium Kardynałów Ondai. Jest to potężny reaktor który za pomocą swoich anomalnych właściwości generuje duże ilości energii.

Opis

Reaktory Korosa wyglądają jak wielkie przeźroczyste kule o średnicy dziesięciu metrów w których wiecznie migają błyskawice, i wokół których temperatura znacznie się obniża. Aby coś nimi zasilić, trzeba umieścić je, najczęściej Karrierem, w specjalnym łożysku które pobiera energię.

Jeden Reaktor Korosa jest w stanie napędzać całą Kardynalską bazę czy Okręt Typu Maegalosk. Z tego powodu prymitywniejsi sojusznicy Kardynałów, tacy jak Laotai, Mambańscy Leśni Łowcy czy Najemni Strzelcy Duka często błędnie określają Reaktory Korosa jako perpetuum mobile.

Geneza energii

Nikt nie wie jak powstają Reaktory Korosa - powstają one na nieznanej planecie, wyjątkowo produkowane są one przez rzadko używane przez Kardynałów droidy. Z fabryk nikt nie wchodzi, ani nikt nie wychodzi, a jedyne co wychodzi to zapakowane na Mastodontach Reaktory.