FANDOM

Autorstwa Smokescreena4
Era-ni
Era-wt-dark

Przeklęty Sith - zwany również w skrócie Przeklętym, główny antagonista fanonów Niezłomni i Czasy Sithowskiej Potęgi.

Biografia

Przeszłość

Dawniej Przeklęty był czymś na wzór Jedi. Pewnego dnia ukochana wrażliwego na moc umarła przez wojnę. Wtedy ten zrozumiał dwie rzeczy: że wojnę można zakończyć jedynie niszcząc obie strony i że życie jest zbyt krótkie. Zaczął używać mocy transferu esencji, która polegała na wysysaniu duszy wroga. Kiedy ją opanował, zaatakował i zniszczył wszelkie życie na planecie.

Przybysze

W ciągu wielu lat na Korkordię były wysyłane ofiary przez Sithów. Przeklęty zabijał je lub robił z nich pachołków. Jego najbardziej znanymi ofiarami są członkowie ekspedycji Jadena oraz ekspedycji Portal.

Przeznaczenie

Kiedy K'son Vicks przybył na Korkordię, zabił "pachołka" Przeklętego. Ten po dwóch dniach odnalazł przybysza. K'son bez wachania rzucił się na niego, lecz ten odrzucił go mocą. Vicks zrozumiał, że mieczem tego wroga nie pokona. Zaczął się dusić. Skupił się i zaczął wchłaniać esencję przeciwnika. Ten upadł na kolana. Z niego do K'sona przechodził ciemny dym. Po chwili wróg został całkowicie wchłonięty.

Osobowość

Jego osobowość nie jest znana.

Ciekawostki

  • Przeklęty ma tak zwanych "pachołków", czyli osoby, które opętał i zmienił w swoich podwładnych. Mógł to robić tylko z osobami żywymi.
  • Przedłużył sobie życie dzięki transferowi esencji, czyli wysysaniu dusz.
  • Przeklęty tak naprawdę nie jest Sithem, ale ze względu na jego zachowanie i fakt, że włada mocą, Jaden uznał go za Sitha.
  • Przeklęty Sith nie mógł otworzyć portalu mocą, ponieważ nałożono na niego klątwę, gdy przeszedł na ciemną stronę mocy.