FANDOM

Era-os
Era-wt-dark

Autorstwa Smokescreena4
Zadarłeś z niewłaściwym Jedi.
— Palmer do Killmastera [źródło]

Palmer Grace - pierwszy padawan K'sona Vicksa.

Historia

Przeszłość

Palmer urodził i wychował się na Gorgolii. Planeta ta należała do Systemów Oporu, dzięki czemu nie była podwładna Sithowskiej Potędze. Palmer wychował się więc w świecie bez szturmowców.

Szkolenie Jedi

K'sonszkolipalmera

Palmer podczas szkolenia

K'son Vicks, Lora Sky oraz R8-F4 odnaleźli holokron Jedi.Spośród nazwisk na liście tylko jedna osoba żyła - Palmer Grace. R8 zlokalizował go na Gorgolii. Grupa poleciała tam. Gdy go znaleźli, przekonali się, że nie jest najlepszym materiałem na Jedi. Mimo to K'son podjął się szkolenia go. Nie miał wyboru, zakon Jedi musiał przetrwać. Nauczył go wszystkiego co umiał.

Jedność

Sojusz Oporu uznał, że aby pokonać Sithowską Potęgę potrzebni będą sojusznicy. K'son i Palmer zwołali więc przywódców Mandalorian, piratów z Florrum, Systemów Oporu oraz Nowego Imperium. Chcieli zjednoczyć te organizacje, gdyż wszystkie były wrogami Sithowskiej Potęgi. Nowe Imperium nie zgodziło się jednak na proponowane warunki. Pozostali przystali na propozycję.

Niedługo potem zorganizowano armię i zaatakowano stolicę Sithowskiej Potęgi - Ratan. K'son wziął do swojego oddziału Palmera, kilku piratów i rebeliantów oraz Malora Salira. Flota przebiła się przez blokadę. Oddział K'sona dostał się do głównego budynku Sithowskiej Potęgi w Poth City. W środku spotkali Killmastera. K'son został przez niego odepchnięty. Palmer rzucił się na niego, ale został ogłuszony. Widząc to Vicks stanął w obronie swojego padawana i skoczył na wroga. Wylecieli razem przez okno i spadli o kilka pięter. Wywiązała się między nimi kolejna walka, z której zwycięsko wyszedł K'son. Tymczasem Malor Salir wyjął swoje elektrowidły i przebił nimi nieprzytomnego Palmera.

Osobowość

Palmer przed zostaniem padawanem był łobuzerem. Nie stał ani po stronie Sithowskiej Potęgi, ani po stronie Sojuszu Oporu. Podczas szkolenia niewiele się zmieniło w jego zachowaniu. Wciąż był impulsywny, porywczy i gwałtowny, jednak zaczął dostrzegać, po której stronie powinien stanąć.

Ciekawostki