FANDOM

Era-soj
Era-wt-dark

Autorstwa Smokescreena4

Ollia Vicks - córka Wielkiego Mistrza Jedi Rage'a Vicksa oraz premier SPS Terry Vicks.

Biografia

Dzieciństwo

Ollia urodziła się w 343 ABY na Peralii. Tam też się wychowała. Jako, że była jedynym dzieckiem niewrażliwym na Moc w rodzeństwie, Terra chciała zrobić z niej przyszłą panią premier.

Atak nad Bakurą

W 360 ABY Bonum, Ollia oraz ich ojciec polecieli na Bakurę, aby Ollia mogła zapisać się do tutejszej akademii. Statek został zaatakowany przez Nowe Imperium i rozbił się na dzikiej części Bakury. Rodzina uszła z życiem, jednak żołnierze Nowego Imperium ponownie zaatakowali. Rage zginął z ręki Krastera Reapera, a Ollia została porwana. Bonumowi udało się uciec do dżungli.

Zakładniczka

Kiedy Państwo Mandaloriańskie stanęło po stronie Imperium, Imperator Shoot Paige-Tarkin poprosił Bastiana Kryze'a o tymczasowe przetrzymanie Ollii na Kryzooine. Wbrew sobie król Mandalorian przyjął ofertę, gdyż dziewczyna mu się spodobała.

Jakiś czas później dziewczyna ponownie spotkała Bastiana. Chłopak chciał jej w jakiś sposób zaimponować i dał jej własny apartament zamiast obecnej celi. Dziewczyna chwilę z nim porozmawiała, po czym poszła się położyć.

Osobowość

Ciekawostki

  • Jej imię wzięło się od imienia siostry twórcy postaci, Oliwii.
  • Przez jakiś czas autor Wojny Totalnej myślał nad umieszczeniem jej w głównej obsadzie.