FANDOM

Autorstwa Kompkompa
Era-legacy
Era-jerzverse-dark

Okupacyjny Zarząd Planetarny Republiki na Splum to organ władzy okupacyjnej utworzony przez Trzecią Republikę oraz jej podległy. Powstał podczas Oblężenia Splum dnia 28:1:107 ABY i obejmował (na dzień 30:1) część III Dystryktu oraz VII Dystrykt. Wydawał bardzo często obwieszczenia o nowych prawach zarządzonych dla mieszkańców.

Terror

Zarząd Okupacyjny rządzony przez wicedyrektora Urzędu Bezpieczeństwa Republiki Mincara Trevadena wprowadził na obszarze III oraz VII Dystryktu terror. Żołnierze Republiki wyłapywali losowych mieszkańców chodzących po mieście i aresztowali ich pod absurdalnymi zarzutami takimi jak spiskowanie przeciwko władzy i zdrada stanu. Mieszkańcy ci byli później publicznie rozstrzeliwani jako przykład dla imperialnych, a osoby należące do armii lub któregoś z urzędów Imperium były torturowane i zabijane. Zakazali także sprzedaży jedzenia i wprowadzili reglamentację żywności - jedna osoba otrzymywała przydział zaledwie 874 kcal, co oczywiście nie wystarczało do przeżycia i kwitł nielegalny handel.