FANDOM

Autorstwa Kompkompa
Era-nrEra-foEra-legacy
Era-jerzverse-dark

Odznaczenia imperialne - ordery i medale nadawane przez wyższych rangą imperialnych lub przez samego Imperatora Drugiego Imperium.

Poza odznaczeniami powszechne w Imperium były tzw. stopnie honorowe - stopnie wojskowe nadawane cywilom jako wyróżnienie.

Lista

  • Brązowa/Srebrna/Złota/Platynowa Gwiazda Planetarnej Zasługi - nadawana przez władze planetarne, najniższa stopniem.
  • Trzecia Gwiazda Senacka - nadawana przez senatora, po rozwiązaniu Senatu w 88 ABY wycofana.
  • Druga Gwiazda Senacka - nadawana przez senat sektora lub nadsektora w drodze głosowania, po rozwiązaniu Senatu w 88 ABY wycofana.
  • Pierwsza Gwiazda Senacka - nadawana przez Senat w drodze głosowania, po rozwiązaniu Senatu w 88 ABY wycofana.
  • Brązowa/Srebrna/Złota/Platynowa Gwiazda Podsektoralnej Zasługi - nadawana przez władze podsektora.
  • Brązowa/Srebrna/Złota/Platynowa Gwiazda Sektoralnej Zasługi - nadawana przez władze sektora.
  • Krzyż Sektorowy - nadawany przez władze sektora.
  • Brązowa/Srebrna/Złota/Platynowa Gwiazda Nadsektoralnej Zasługi - nadawana przez władze nadsektora.
  • Trzeci Medal Wojskowy - nadawany przez każdego oficera powyżej komandora swoim podwładnym.
  • Drugi Medal Wojskowy - nadawany przez generałów i admirałów oraz wyższych stopniem.
  • Pierwszy Medal Wojskowy - nadawany tylko przez nadw. moffów oraz samego Imperatora.
  • Brązowy/Srebrny/Złoty/Platynowy Krzyż Zasłużonego - nadawany przez Imperatora
  • Krzyż Bohaterstwa Wojennego (20 klas - 5 nadawanych przez władze planetarne lub wyższe, 5 przez sektorowe lub wyższe, 5 przez nadsektorowe lub wyższe i 5 przez Imperatora) - order otrzymywany za bohaterstwo podczas walki.
  • Krzyż Imperatorski (3 klasy) - nadawany przez samego Imperatora.
  • Wielki Krzyż Imperatorski - nadawany przez samego Imperatora, najwyższe odznaczenie państwowe.