FANDOM

Era-preEra-oldEra-repEra-urEra-impEra-nr
Era-ćómverse-dark

Autorstwa Chinrna
Będziecie dzisiaj dokonywać wielkiego czynu, oddacie swoje życie za wiarę, jeszcze dzisiaj spotkacie się wszyscy w świecie Bogów, a pobłogosławieni będziecie za obronę wiary w największym poświęceniu waszego życia.
— Błogosławieństwo odprawiane nad Niszczycielami

Oddani Niszczyciele - specjalne oddziały wojskowe Kardynałów Ondai stworzone do szybkich i stosunkowo silnych ataków samobójczych dokonywanych za pomocą małych ładunków wybuchowych.

Tworzeni z nieuleczalnie chorych oraz atakujący za pomocą samobójczych szarży, Oddani Niszczyciele są uznawani przez przeciwników kultu za jeden z głównych przykładów ich co najmniej niepokojącego podejścia do wojny w obronie życia oraz swojej religii.

Opis

Może się wydawać zastanawiające dlaczego Kardynałowie, kult płodności który miłuje życie i przede wszystkim wyjątkowo respektuje śmierć posiadają dedykowane oddziały samobójców wbiegających do wrogich baz i detonujących podczepione do swojej zbroi termalnych detonatorów.
Kardy02

Domniemane nagranie z kamery przemysłowej na którym uchwycono Oddanego Niszczyciela.

Prawda jest dość interesująca - i dla wielu którzy o tym się dowiadują (a takowych osób, głównie rozmaitych militarnych oficerów, jest wyjątkowo niewiele) przerażająca - Oddani Niszczyciele to tak naprawdę Kardynałowie u których wykryto choroby terminalne, którzy w okresie konfliktu decydują się poddać swego rodzaju eutanazji, ginąc dla sprawy w eksplozji, ku chwale Kardynałom oraz swojej religii, wybierając zamiast umierania ze względu na swoją chorobę istną śmierć męczeńską w glorii i dla swojej religii. Czasami poza osobami chorymi, Oddanymi Niszczycielami stawali się także zwyczajni ekstremiści pośród Kardynałów Ondai, gotowi zginąć za swój kult i wiarę.

Przed wysłaniem na pole walki, Kardynałowie odprawiali nad "partią" Niszczycieli specjalne błogosławieństwo Ondai. Później byli oni odziewani w specjalne, lekkie zbroje przypominające te Gwardi Obronnej, pozwalające na szybki sprint w kierunku zgrupowań wrogów bez zbędnego balastu.

Następnie, Niszczycielowi wręczano ładunki wybuchowe, a następnie zgodnie z tradycją odmawiano nad nim dodatkowe błogosławieństwo męczennika poprzez dotknięcie czoła i odmówienie Trzech Cnót Ondai - "Wiara, Miłość, Służba" cztery razy zarówno przez Niszczyciela jak i Kardynała dokonującego błogosławieństwa.

Specyfikacje bojowe

Niszczyciele stali się w szczególności niebezpieczni dla piechoty i pojazdów kroczących. Po wskoczeniu do szybów wentylacyjnych lub innych otworów statków ci wściekli, umierrający fanatycy mogli też dostać się do ich środka i po dotarciu do silnika tam zdetonować ładunek, skutecznie unieruchamiając - a w konsekwencji potencjalnie niszcząc - statek.

Wielu z nich było dodatkowo klonowanych za pomocą Komór klonujących Submission.