FANDOM

Autorstwa Chinrna
Era-ćómverse-dark

Nnitorg - wrażliwy na Moc człowiek pracujący w Laotai a później w Korpusie Cordexium jako egzekutor. Po wypadku w 36 BBY stał się on wrakiem swojej dawnej osoby i niemal stracił rozum. Znany był także jako Sith Mrozu, choć nie był on w żadnym wypadku Sithem ani Mrocznym Jedi.

Historia

Nnitorg urodził się na planecie Coruscant jako czwarty syn pewnej kobiety. Była ona żoną chorego psychicznie mężczyzny który to cierpiał na obsesję na punkcie przekazania swoich genów dalej, oraz posiadaniu idealnej kopii samego siebie jako syna, aby ten spełniał to, czego ten samemu nie był w stanie w życiu osiągnąć.

Z tego powodu, Nnitorg był często izolowany od reszty rówieśników jako dziecko, uczony przez ojca. Ze względu na brak fachowej pomocy ze swoją rodziną po pewnym czasie zamknął się w sobie, tłumiąc emocje. W końcu pewnego dnia kiedy osiągnął wiek nastoletni, nie mógł już znieść swoich rodziców którzy chcieli mieć więcej dzieci aby obsesyjnie przekazać swoje geny i dokonał pierwszego morderstwa, dusząc swojego małego brata podczas snu.

Rodzice zignorowali to, ojciec uznał że dziecko umarło podczas snu ze "słabości", dodatkowo każąc swoim innym synom dodatkowo ćwiczyć i trenować żeby ci byli "twardsi". Pewnego dnia podczas jednej z owych sesji treningowych, ojciec Nnitorga zaczął szarpać ich jedyną córkę którą to wykorzystywał jako służącą. Chłopak postawił mu się, za co został skatowany przez ojca. Matka zawiozła go do szpitala gdzie to medycy walczyli o jego życie przez parę godzin, podczas gdy ojca zamknięto w areszcie. Po skończonej kuracji, matka kazała Nnitorgowi uwolnić ojca z więzienia, ponieważ według niej zrobił dobrze, i nie powinien dostać kary za "dyscyplinowanie dzieci". Chłopak został zmuszony do tego aby oczyścić ojca ze wszystkich podejrzeń, kłamiąc że do poważnych uszkodzeń ciała doprowadził wściekły sąsiad.

Kiedy Nnitorg osiągnął pełnoletniość, ojciec myślał że wyhodował sobie idealną kopię samego siebie podobnie jak zrobił z resztą chłopców, a następnie kazał mu zerwać z jego nowo zdobytą partnerką, gdyż ta była Amaranką którymi to się brzydził i wzgardzał. Była to kropla która przelała czarę goryczy albowiem doprowadziło to chłopaka do takiej furii, że zamordował swoją rodzinę. Najpierw w nocy zasztyletował siostrę, potem dwójkę braci. Hałas spowodował że matka obudziła się wraz z ojcem który to wpadł do pokoju rodzeństwa z pistoletem blasterowym, myśląc że doszło do włamania. Nnitorg skoczył na matkę, skręcając jej kark a następnie oberwał od ojca blasterem. W tym momencie, w przypływie adrenaliny nieświadomie użył on Mocy aby go udusić.

Po dokonaniu morderstwa, Nnitorg zbiegł ze swojego domu żeby następnie ukryć się na ulicach Coruscant w podziemnym dystrykcie.

W 36 BBY w wieku 20 lat wdał się on w bitwę z funkcjonariuszami prawa po tym jak obrabował jedną ze swoich ofiar. Ścigali go oni aż do budynku chemicznego laboratorium, gdzie to zaczął uciekać szybem wentylacyjnym. W końcu funkcjonariusze wraz z ochroną laboratorium zapędzili go do silosu przechowującego mieszaniny płynnego azotu z innymi chemikaliami. Ten używając Mocy zaczął wyrywać ze ścian maszynerię i rzucać nią we wrogów, co spowodowało ogromne uszkodzenia silosu, który to zaczął się walić. W końcu na Nnitorga spadła wyrwana przez niego z sufitu śruba z wiatrakiem, która odcięła jego lewą rękę i spowodowała że ten wpadł do kadzi azotu wraz ze złomem i innymi środkami chemicznymi. Pracownicy momentalnie opróżnili ją aby nie doszło do zwarcia, po czym zauważyli że ciało Nnitorga spłynęło do ścieków fabryki odpływem.

Momentalnie uznano przestępcę za zmarłego, parę miesięcy później jednak jego ciało ponownie odzyskało świadomość, podtrzymywane przy życiu przez Ciemną Stronę Mocy. Okazało się że w wyniku połączenia midichlorianów z mieszanką chemikaliów, płynnego azotu oraz porażenia elektrycznego z opadającej maszynerii jego ciało zmutowało i zniekształciło się. Od tej pory mógł za pomocą Mocy kontrolować w ograniczony sposób temperaturę dookoła.

Został on odnaleziony w podziemiach Coruscant przez Laotai, którzy to zaoferowali mu pracę jako wojownik oraz egzekutor. Po rozwiązaniu Laotai zniknął. Uważany był oficjalnie za osobę zaginioną, jak określił oficer Republikański - "Ten potwór gdzieś tam jest. I jest wkurzony."

Później jednak powrócił i dołączył do Korpusu Cordexium, grupy Kardynałów Ondai skupiających się na eksperymentalnej technologii. Długo nie powracał do Zreformowanego Laotai podczas wojen z Yuuzhan Vongami zostając w szeregach Kardynałów, powracając jednak z powrotem około parę miesięcy po wojnach.

Charakterystyka

Nie jest jasne jak Nnitorg wyglądał przed przemianą. Po przemianie jednak jego skóra zczerniała od odmrożeń do tego stopnia że w paru miejscach zgniła i odpadła ukazując mięso. Lewa ręka jest kompletnie oderwana, podobnie jak większość skóry na ciele. Miejsca te Nnitorg zastąpił elastycznymi protezami wykonanymi z gumowatej, lodowatej wody używając swoich zdolności manipulacji temperaturą. Oczy stały się przekrwione z powodu pękniętych naczyń krwionośnych, najbardziej odmrożona została twarz która to odpadła prawie całkowicie, ukazując poczerniałą czaszkę. Mutacja Nnitorga była jego największą słabością, sprawiała ona bowiem że wysokie temperatury były go w stanie nawet zabić. Z tego powodu musiał on nosić specjalny kombinezon który ochładza jego ciało, i którego jakiekolwiek uszkodzenie jest bardzo niebezpieczne.

Nieświadomie czy nie, Nnitorg nie był w stanie używać Mocy i tylko Mocy, ze względu na uszkodzenie Midichlorianów jego zdolności Mocy zawsze w jakiś sposób łączyły się z jego zdolnościami kriokinetycznymi, przykładowo Nnitorg nie mógł używać "czystego" pchnięcia Mocą, to bowiem zawsze powodowało generowanie się kryształów lodu które leciały wraz z pchnięciem. Posiadał on niebieski miecz świetlny o dwóch ostrzach.

Był on sadystą nawet gorszym od innych Laotai, i w przeciwieństwie do nich nie zadawał bólu z konieczności, a tylko dlatego bo próbował się "wyżyć" na wszystkim i wszystkich za piekło które przeżył. Tautog posiadał specjalny kontroler jego kombinezonu, przez który mógł sparaliżować Nnitorga jeżeli ten kiedykolwiek obróciłby się przeciwko Laotai. Przebywał on na ogół w specjalnym "akwarium" wypełnionym lodowatą wodą gdzie to cały dzień wisiał z głową ponad taflą, przerywając tylko po to żeby robić sobie zastrzyki substancji odżywczych takich jak węglowodany lub białka, albowiem w wyniku mutacji większość jego układu pokarmowego uległa znacznemu uszkodzeniu.