FANDOM

Autorstwa Nihilicenta

Prolog

Albrecht Kleinsteffe siedział w fotelu w swej rezydencji na Neußdreuchen oglądał holowiadomości.
– ;Kolejny zamach przeprowadzony przez Czarną Rękę w Narvvie, kanclerz Federacji Crux Obistea - Karol Visla ogłasza stan wyjątkowy; – powiedziała dziennikarka, później wyświetliła się twarz Karola Visli i jego orędzie do narodu, później pojawił się kolejny temat:
– ;Umocnienie unii pomiędzy Havverem a Victerią przez utworzenie "Trenantu" to jest sojuszu trojga, do sojuszu tego dołączyło także Państwo Avinaenu, eksperci mówią iż jest to swoista "koalicja" na Dominium Neudreuche...; – wtedy Albrecht wyłączył projektor holonetu, był wściekły jego twarde rysy były jeszcze bardziej widoczne, postanowił się uspokoić wychodząc na spacer.
Świeże powietrze dobrze mi zrobi – pomyślał.
Od razu gdy wyszedł zaczerpnął się świeżym powietrzem, zauważył wtedy że w jego prywatnym procie ląduje statek – była to elegancka Eriptha należąca do Tradary Jacobskiego – Hepthera Naeuera, Kleinsteffe podszedł do hangaru, ze statku wyszedł dobrze zbudowany młody mężczyzna z charakterystycznym rudym wąsem:
–Witaj przyjacielu, zapewne słyszałeś o ostatnich.. ruchach Victerii...
– Tak, jak na to reagujemy?
– Przede wszystkim musimy zaatakować ich ambasadę i upozorować że będzie to atak jakiejś organizacji terrorystycznej stworzonej na potrzeby właśnie tej akcji...
– Później można wynająć korsarzy aby atakowali ich statki.
Kleinsteffe kliknął kilka przycisków na konsoli kontrolnej holoprojektora po czym z małych "kryształków" ułożyła się postać Cesarza Quing – Qui Chungá:
– Witajcie...

Rozdział I

Agnus Nevvastone stał na mostku krążownika Kresuger był on okrętem naczelnym 1 floty Imperialnej, stacjonował właśnie na planecie Neuternae, nagle z nadprzestrzeni wyszła armada statków Agnus po oznaczeniach rozpoznał iż są to statki Dominium Neudreuchen, wszystkie miały działa przygotowane do wystrzału, jeden z nich, wyglądający na największy posłał krótką salwę w kierunku Kresugera:
– Cała moc na osłony!
Salwa ledwo dotknęła statku a już jakby rozpłynęła się w powietrzu. Sąsiedni do Kresugera okręt – Taberkall wysłał dwie ciężkie rakiety w kierunku floty Neudreuchen, wtedy Nevvastone wpadł na plan, mający na celu wycofanie z tego systemu całej lewej flanki, umieszczając ją w sąsiednim systemie po czym osłabić armię Neudreuchen i wysłać tą flotę z sąsiedniego systemu by "dokończyła robotę". Admirał wysłał do lewej flanki właśnie takie polecenie. Później flanka prawa zaczęła ostrzeliwać statek-matkę, wtedy... jeden z krążowników Victerii wysłał z hangasru lekki krążownik Eclipse/se, statek ten [eclipse] wbił się w flotę wroga wysadzając statek-matkę, później wszystkie statki Victerii zaczęły wręcz bombardować flotę Neudreuchen, ta zaczynała upadać pod naporem Victerii. Później kiedy z floty Neudreuchen zostały dwa ciężkie statki z sąsiedniego systemu pojawiła się druga flota Victerii która zniszczyła je [dwa statki]. Wtedy admirał wyciągnął komlink po czym powiedział:
– Orzeł upadł, Operacja:Ekspansja rozpoczęta...

Rozdział II

Flota Victerii wytoczyła się nad Neußdreuchen, tamtejsze działa orbitalne zaczęły strzelać w kierunku krążowników – te jednak broniły się zawzięcie, Regn Jaklarr stał na mostku krążownika – Laraen, jego flota wielokrotnie przećwiczona w tego typu manewrach zbombardowała stanowiska dział orbitalnych. Regn zgodnie z Manewrem Thrawna miał za chwilę wysłać do władz planety pierwszą prośbę o poddanie się, jeśli to by nie poskutkowało będą musieli przeprowadzić tak zwane Kani Sierge (Oblężenie Wilków) tj. blokada planety połączona z co pięćdziesięciominutowym bombardowaniem stolicy i innych ważnych obiektów – gdyby jeszcze wtedy się nie poddali wysyła się im ostatnie ostrzeżenie po czym wykonuje się coś co w Skyriver zwane jest Base Delta Two – zmieni to planetę w lawowe pustkowie. Pierwsze ostrzeżenie zostało wysłane – Jaklarr jednak postanowił zignorować fazę drugą i od razu przejść do bombardowania orbitalnego. Działa wszystkich okrętów zaczęły się nagrzewać...