FANDOM

Autorstwa Drarry0595
Era-nr

Migo Versio, był pochodzącym z Erup ludzkim członkiem Ruchu Oporu i Bractwa Jedi, wnuk Iden Versio, oraz Del Meeko, syn Zay Versio i nieznanego z imienia mężczyzny. Pierwszy uczeń Rey Skywalker. Posiadał umiejętność używania elektrycznego osądu czyli szmaragdowych błyskawic.

Biografia

Dzieciństwo

Migo urodził się na tropikalnej planecie Erup na zewnętrznych rubieżach jako syn Zay Versio, córki wielkiej Iden Versio i nieznanego z imienia mężczyzny. Od dziecka uciekał przed Najwyższym Porządkiem. Mieszkał z ojcem gdy jego matka walczyła na wojnie. Gdy miał 8 lat Najwyższy Porządek dotarł na Kashir i do domu Versio. Migo uciekł razem ze swoim przyjacielem Kiro i jego mamą na D'Qar do siedziby Ruchu Oporu. Niestety jego ojciec zginął. W bazie Ruchu Oporu zaczął wykazywać zdolności do posługiwania się Mocą. Całą wojnę spędził z Kiro i jego rodzicami gdyż matka walczyła.

Po wojnie

Gdy wojna z Najwyższym Porządkiem zamieszkał z matką na stałe. Gdy Rey zaczęła odnawiać Zakon Jedi pod nową nazwą "Bractwo Jedi", ta przygarnęła go i uczyniła padawanem. Pierwszy miecz jaki zdobył był o zielonym ostrzu. Z czasem uległ on zniszczeniu i zbudował nowy, dwustronny o turkusowym ostrzu. Z czasem został partnerem Kiro, których to związek (jak każdy inny) był dozwolony w Bractwie.

Bractwo Jedi

https://swfanon.fandom.com/pl/wiki/Bractwo_Jedi.

^--- Tam jest wszystko

Grzechy przeszłości

Ciekawostki

  • Jest pierwszym uczniem Rey Skywalker
  • Jest homoseksualny i żyje w związku z najlepszym przyjacielem Kiro
  • Turkusowe ostrze jego miecza symbolizuje równowagę między Mocą a szermierką
  • Jest wnukiem Iden Versio, byłej generał oddziału Inferno
  • Posiada zdolność zwaną elektrycznym osądem czyli szmaragdowe błyskawice Mocy (jak Plo Koon)
  • Spotkał duchy Anakina, Luke'a i Szablon:Leia Organa-Solo
  • Na początku Bractwa Jedi miał 15 lat a na sam koniec 19