FANDOM

Era-soj
Era-wt-dark

Autorstwa Smokescreena4

Miecz Świetlny Bofy Hrazisa - miecz świetlny należący do dawnego Jedi Bofy Hrazisa, a następnie do żołnierza-klona Kyle'a. Po wielu latach trafił do Terela Grina oraz K'sona Vicksa.

Historia

Miecz ten został stworzony w 29 BBY przez Bofę Hrazisa.

W 19 BBY Bofa stracił miecz podczas walki z Mattem Tagurem. Ten podarował go żołnierzowi – klonowi Kyle'owi.

W 17 BBY miecz został pozbawiony właściciela, który zginął w wybuchu statku Bofy Hrazisa, lecz sam miecz przetrwał. Odnalazł go pewien handlarz, który uratował życie Bofie. Po rozbiciu statku na Tatooine Hrazis zatrzymał go sobie, gdyż tylko ta broń mu została. Po jego śmierci miecz zatrzymał Kevin Lars, a potem trafił do Kyle'a Warrena.

Około 300 ABY miecz trafił w ręce Terela Grina.

W 308 ABY po powrocie do życia K'sona Vicksa, otrzymał on miecz po Terelu.

W 335 ABY po śmierci K'sona miecz zatrzymał jego oprawca Rage Vicks, lecz nie używał go.

W nieznanym roku Rage podarował go pierworodnemu synowi Mikelowi Vicksowi. Po kilku latach ten uciekł, ale zostawił miecz. Dostał więc go drugi syn Rage'a Ceris Vicks.

Po zabiciu Cerisa na terenach Straży Galaktycznej, miecz przywłaszczył sobie Miver Vayer.

W 502 ABY Dyson Vicks podarował miecz swojemu synowi Kasimirowi.

Kolor klingi

Miecz miał niebieski kolor klingi.

Ciekawostki

  • Początkowo w założeniach autora miecz miał przetrwać wybuch i wędrować przez wiele rąk, aż trafiłby do Terela Grina, a następnie do K'sona Vicksa. Pomysł jednak został odrzucony, gdyż autor uznał, że miecz nie mógł przetrwać takiego wybuchu.
    • Po rozmowie z SuperSzymem uznano, że miecz mógłby jednak przetrwać.
  • Miecz jest własnością większości ważnych postaci w fanonach użytkownika Smokescreen4.