FANDOM

Era-oldEra-repEra-urEra-impEra-nr
Era-ćómverse-dark

Autorstwa Chinrna
Heneral, czy mogę już spotkać się z...no wiesz, tą moją ulubioną? A, głowa. Proszę, oto głowa. Rifa odciął przy szyi. To...mogę?
— Robada Mendez, Leśny Łowca

Mambańscy Leśni Łowcy - ludzcy najemnicy pochodzący z Cantros 7 wynajmowani przez Armię Kardynalską Kardynałów Ondai do wykonywania ekstremalnych zadań na zalesionych planetach.

Opis

Mambańscy Leśni Łowcy to członkowie ludzkiego plemienia Mamba żyjącego na Cantros 7. Są ekspertami w dziedzinie przetrwania, istnieją sceptycy twierdzący że ciężko ich nawet sklasyfikować jako ludzi, a raczej jako bardzo bliską ludziom rasę, ze względu na to jak anormalnie wielką mają wiedzę o przetrwaniu pomimo bycia dość prostymi ludźmi.
A35b6de47ef5fff3b129fcedc150b3cb--character-concept-art-scifi

Doświadczony Mambańczyk na Cantros 7 w pełnej zbroi.

Plemię Mamba poznało Kardynałów i wiarę w Ondai w czasach Starej Republiki, i przyjęło ją w swojej społeczności. Armia Kardynalska wkrótce zauważyła ich potencjał militarny, podobnie jak wcześniej było z plemieniem Duka z pustynnej planety Ishqar.

Porozumiewają się basiciem, jednakże jest on dość prymitywny i na ogół zaciąga on specyficznym silnym akcentem i słowami z ich plemiennej mowy, przez co może być uznawany do pewnego stopnia za pidżyn. Ich sposób mowy jest uznawany przez wiele kobiet za szarmancki i wyjątkowo atrakcyjny.

Uzbrojenie

Istnieje powiedzenie że podstawowym uzbrojeniem każdego Łowcy jest on sam, i nie jest to bynajmniej stwierdzenie na wyrost - najemnicy ci są silnie zbudowani, potrafią przeżyć w trudnych warunkach.

Są uzbrojeni w różne blastery, karabiny wyborowe, granaty dymne i hukowe, maczety, oraz rozmaity ekwipunek taki jak manierki, plecaki czy sprzęt surwiwalowy. Bardzo często zabierają ze sobą z Cantrosa lokalne suszone owoce i puszkowaną żywność, a także podręczną kopię Tarangi celem zwiększenia morale i przypomnienia wiary w Ondai podczas długich podróży.