FANDOM

Autorstwa Chinrna
Era-ćómverse-dark

Lorrdianie Selońscy - kolonia ludzi-Lorrdian która żyła na Selonii, oraz później także na planecie Jedha.

Biologia

Biologicznie Lorrdianie Selońscy nie różnili się niczym od standardowych, poza faktem iż nosili na ogół bardzo długie, szkarłatne szaty o prostokątnych kształtach na znak ciszy i skromności. Jedyne co można było poczuć w ich pobliżu to ich charakterystyczny, naturalny zapach przypominający cytrusy.

Często żywo gestykulowali podczas rozmowy, a ponad to porozumiewali się między sobą bardzo energicznym językiem migowym. Posiadali trudności z nauką Basica.

Ich charakterystyczną cechą w przeciwieństwie do standardowych Lorrdian była dieta która składała się w większości z rozmaitych owoców oraz ich soku, a także wody. Lorrdianie Selońscy są w stanie zjeść w ciągu jednego dnia conajmniej dwie sztuki dziesięciu losowych gatunków owoców. Nie przepadają za to za mięsem, ani nawet za innymi roślinami które nie są owocami. Prowadzą rozległe farmy drzew owocowych, często używając Frog Dogów lub Sskraaków jako zwierząt ich pilnujących. Vobati żyjący w ich pobliżu mieli w zwyczaju często podbierać ich zbiory.

Często dzielili się zbiorami z Anomidami Selońskimi, którzy to byli w stanie przetworzyć ich owoce w dania oraz desery które były bardzo lubiane przez Selonian. W wyrobach obu ras gustowała Jadru oraz jej żona Breela i córka Lynnori.