FANDOM

Era-old
Era-ćómverse-dark

UWAGA - Ten artykuł nie jest skończony, zostanie dokończony kiedy autorowi wróci wena do pisania tego Fanonverse. Do dodania: Gwałtowne rozwinięcie, backstory.

Kurlao'rso - organizacja terrorystyczna operująca na Selonii, zniszczona w roku 1025 BBY po Wojnie o Archipelag.

Charakterystyka

Kurlao'rso na ogół ukrywali się przez swoje nikłe - nawet jak na organizację terrorystyczną - rozmiary oraz uzbrojenie. Ich pierwszym otwartym konfliktem była Wojna o Archipelag. W 1025 BBY Liga Kaonagahamska dokonała układu z Kurlao'rso, którzy w zamian za sowite wynagrodzenie mieliby pomóc w pogarszaniu wizerunku Strefy Shu wśród Selonian.

Parę miesięcy później Kurlao'rso dokonało zamachu na lądowisko Shu, a następnie wojna eskalowała. Później
Farcryconceptart2

Obóz Kurlao'rso.

Kurlao'rso ewakuowało się na Wyspę Piratów, Wyspę Krabów i Wyspę Raków, gdzie to słuch po nich zaginął. Według oficjalnych relacji, wszyscy członkowie ukryli się później w rozległych systemach jaskiń i padli ofiarą Kalangara, Nieumarłych Piratów lub Kryształowych Liczów. Podobno nawet pięć lat przed Bitwą o Yavin w głębokich jaskiniach Selonii można było odnaleźć resztki po ich życiu w ukryciu.

Wojskowość

Kurlao'rso było bardzo słabo uzbrojone, zaledwie w kradzione lub nielegalnie sprowadzane blastery, wyrzutnie rakiet czy broń białą a nawet pojedyncze egzemplarze mieczy świetlnych.

Ciekawostki

  • Flaga Kurlao'rso jest bazowana na flagach terrorystów Islamskich.