FANDOM

Autorstwa Chinrna
Era-preEra-oldEra-repEra-urEra-impEra-nr
Czym jest nauka jeżeli nie odkrywaniem Jego wiadomości?

Korpus Cordexium - specjalny oddział sił zbrojnych Kardynałów Ondai składający się jedynie z Kardynałów wrażliwych na Moc, znany z tworzenia co dziwniejszych eksperymentalnyc technologie. Ich liderem jest Koros Mulir.

Historia

Korpus Cordexium założono w czasach Nieskończonego Imperium Rakata, jednak dopiero z czasem zaczął on przybierać swoją właściwą formę.

Uzbrojenie

Gwardziści Obronni Korpusu Cordexium byli inni niż ci którzy należeli do innych frakcji - byli uzbrojeni nie tylko w blastery, ale też w broń świetlną. Wielu z nich było wyszkolonych w użytkowaniu Mocy od urodzenia i oscylowało pomiędzy Jasną a Ciemną stroną.

W korpusie Cordexium poza podstawowymi żołnierzami znajdowały się także przeprogamowane droidy jeszcze z czasów Wojen Klonów takie jak OG-9, Octuptarra, IG-277 klasy Hailfire oraz NR-N99 klasy Persuader, a nawet ADSD i Droidy-Strażnicy typu Magna Guard. Oczywiście, żołnierze Korpus Cordexium mieli też dostęp do czołgów z linii T, od T1-B, do T4-B.

Dodatkowo, Korpus Cordexium był w posiadaniu wielu dziwnych technologii bazujących na koncepcjach takich jak zamrażanie lub rozmaite zdolności bazujące na Mocy, przykładami takowych mogą być pojazdy kroczące Abuliaszeh czy sztucznie stworzone organiczne drony znane jako Straż Lakator. Byli też odpowiedzialni za stworzenie Sese.

Na ogół bazy Korpusu chroniły dodatkowe patrole Matalao i Rahai aby chronić owe eksperymentalne technologie.