FANDOM

Era-osEra-soj
Autorstwa Davrena
Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje Davren. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.

Kościół Braci Mocy - Odłam wiary w Moc, powstały w 270 ABY.

Historia

Wyjaśnienie Mocy we Wszechświecie-Bracia Mocy

Według wierzeń, Moc to tak naprawdę dwójka braci, Dasifo (Dark Side of the Force), reprezentujący ciemną stronę, i Lisifo (Light Side of the Force), który reprezentuje jasną stronę. Dawno temu, między braćmi panował pokój znany jako Równowaga Mocy. W pewnym momencie, Dasifo zaatakował brata, co popsuło równowagę Mocy. Walki między użytkownikami różnych stron Mocy były sterowane przez braci. Wraz z upadkiem Sithów, Lisifo pokonał brata, przez co brat reprezentujący ciemną stronę zapadł w śpiączkę, ale to nie przywróciło równowagi Mocy. W 32 BBY, Dafiso zaczął się budzić, a 13 lat później pokonał brata, tak jak on jego wiele lat temu. W roku 0 BBY, z chwilą zniszczenia Gwiazdy Śmierci, Lisifo się przebudził, a z chwilą śmierci Imperatora, znów pokonał brata. Jednak nie na długo, bo Dasifo po latach się przebudził i znów zaczął walkę z bratem, która trwa do teraz. Jednak do tej pory, równowaga Mocy jest zachwiana, i powróci do pierwotnej formy, kiedy bracia się pogodzą.