FANDOM

Autorstwa Chinrna
Era-imp
Era-ćómverse-dark

Kiedy bierzemy do ręki blaster stajemy się egzekutorami woli Ondai w tym świecie. Nie możemy pozwolić żeby agresywne hordy zagrażały Manot, bo gdy te Boskie klejnoty upadną, co nam z świata pozostanie?

K'got L'pa - jeden z trójki Wiecznych Przywódców Kardynałów Ondai oraz Generał Armii Kardynalskiej.

Charakter

Bardzo mało wiadomo na temat K'gota - mawia się że poza pracą jako Generał jako cywil był wyjątkowo trudny do rozpoznania, niemalże będąc dwoma osobami w jednym, a nawet że posiadał kompletnie inną budowę ciała.

Jedyne co K'got o sobie wyjawił to jego pochodzenie, jako które podał planetę Coruscant.

Padła też teoria jakoby był on członkiem zmiennokształtnej rasy takiej jak Ugor, jednak na zawsze pozostała plotką i nigdy nie została potwierdzona, albowiem K'got L'pa trzymał swoją osobowość w sekrecie tak dobrze że nawet Koros Mulir i Tarerekara nie wiedzieli jak naprawdę wygląda.

Nawet próby wykorzystania Mocy były według badań blokowane przez jego własne ciało, co sprawiło że powstała kolejna plotka o tym jakoby K'got był wyjątkowo wrażliwy na Moc.