FANDOM

Era-preEra-oldEra-repEra-urEra-impEra-nr
Era-ćómverse-dark

Autorstwa Chinrna
Bracie, jestem operatorem Karriera, moja praca jest szlachetna, zapewniam żywność dla naszych pięknych kobiet, gdyby nie my, nie byłyby tak cudnie pękate... W mojej pracy lenistwo nie będzie tolerowane, i nie używamy sztuczek z mózgiem żeby ułatwić sobie życie... Jestem robotnikiem. Jestem Kardynałem.
— Anonimowy kierowca Karriera.

Karrier - ciężarowy pojazd kołowy stworzony według starożytnej budowy, używany nieprzerwanie od milionów lat przez Kardynałów Ondai do ogromnej ilości prac fizycznych, jako swoisty odpowiednik powstałych dużo później Laotańskich Kalvogotów.

Specyfikacje techniczne

Karriery to bardzo prymitywne pojazdy kołowe, których Kardynałowie używali od samego początku swojego istnienia jeszcze jako prymitywny kult, lecz z czasem zaczęły one ewoluować, głównie wizualnie, kiedy to Kardynałowie powoli ustalali swój styl architektoniczny i techniczny. W tamtym okresie Karriery otrzymały podobnie jak inne pojazdy bardziej aerodynamiczny i "powyginany" wygląd, jednak zachowały swój pierwszy kolor - ciemny, szaro-zielony kamuflaż.

Każdy Karrier posiada zamontowane urządzenia notujące do liczenia towaru, lodówkę do przechowywania żywności oraz apteczki dla załogi.

Kierowcy Karrierów byli najczęściej biedni, niemal zawsze byli to Nowicjusze. Ich życia były nudne, żmudne i bardzo smutne, a rutyna czasami wprowadzała ich w depresję. Z tego też powodu Koros Mulir I Tarerekara razem zarządzili że co miesiąc każdy kierowca może odwiedzać haremy pełne Manot, co znacznie podniosło morale i produktywność kierowców.