FANDOM

Autorstwa Davrena
By... byłeś dla mnie jak bra-at, Terdex (kaszel) Że,żegnaj (zamyka oczy).
— Ostatnie słowa przed śmiercią

Kaise był jednym z klonów Republiki Galaktycznej.

Biografia

Wczesne życie(32 BBY-19 BBY)

Kaise został stworzony w 32 BBY na Kamino. Podczas Wojen Klonów zasłynął między innymi tym, że razem z innymi klonami wykonali dużo trudnych to wykonania operacji. W 19 BBY, kiedy Republika została Imperium, Kaise wstrzyknął sobie substancję, która pozwalała mu rosnąć jak normalny człowiek. Wziął wówczas 5 letniego Terdexa, ukryli się, po czym Kaise trenował Terdexa, który był dla Kaisego jak młodszy brat

Szkolenie i pierwszy pancerz (19  - 10 BBY)

Terdex szkolił się u Kaisa, który bardzo  był z niego dumny.Coraz lepiej się szkolił, więc Kaise za to postanowił mu dać coś, co może się przydać Terdexowi. W czternaste urodziny, Kaise podarował mu pancerz klona, który sam to niego należał.

Operacja: Zamach na Dakka Mannoi (10-5 BBY)

Znalezienie towarzysza(10-9 BBY)

Kiedy Terdex zakończył u Kaisa trening, okazało się, że pewien klon, Furai ukrywa się w pewnej bazie, postanowili pójść go odnaleźć. Kiedy go znaleźli, okazało się, że Furai jest poszukiwany przez Imperium za niszczenie ładu.  Okazało się, że to nie jest prawda. Postanowili więc jeszcze wykonać zamach na Dakka Mannoi - oficera imperialnego, który wrobił Furaia. 

Polecieli statkiem Furaia, który po cichu razem z Kaisem oraz Terdexem włamali na Gwiezdny Niszczyciel Dakka Mannoi. Jednak Furai szybko został zastrzelony przez szturmowców, a Kaise został wzięty to niewoli. Terdex natomiast szybko się ukrył. Uwolnił Kaisa oraz Marka Skywalkera - kuzyna Anakina Skywalkera, znanego wtedy jako Darth Vader.

Kiedy uciekli to kryjówki Kaisa. Terdexowi zniszczył się pancerz. Kaise dał mu drugi, który przerobił i nosił aż po dziś dzień. Znów polecieli na statek Dakka Mannoi. Kiedy przylecieli po cichu, znaleźli pokój Dakka Mannoi. Kiedy ten spał, chcieli go zabić. Jednak to pokoju weszli szturmowcy. Kaise zaczał to nich strzelać, jednak został zabity. Wściekły  zabił szturmowców. Strzały obudziły Dakka, który wezwał ochronę. Mark oraz Terdex wzięli ciało Kaisa i uciekli na statek. Kiedy wrócili to kryjówki, zrobili Kaisowi pogrzeb, a Mark i Terdex zostali przyjaciółmi , którymi byli już zawsze.

Terdex będąc bardzo dumny ze swojego syna, Kela  postanowił dać mu nową zbroję, poleciał to pierwszej kryjówki, wykopał ciało Kaisego, i wziął jego zbroję, którą później wyczyścił i przerobił.

Pojawienie się(24 ABY)

Terdex, Mark i żołnierze zaatakowali bazę Pena. To pokoju Pena dotarli tylko Mark i Terdex. Nagle Pen zdjął płaszcz. Okazał się być w większości cyborgiem. Tylko jego twarz była normalna. Wytłumaczył to tym, że jego ciało było poparzone po pewnym incydencie na Mustafar, przez co, gdyby zostało, Pen by zginął. Po chwili wyciągnął miecz z bardzo długą rękojeścią, jak się okazało, to był podwójny miecz  z bordowymi ostrzami. Pen powiedział, że jako Sith zwie się Darth Antarius. Mark odpalił swój miecz, podobnie jak Terdex. Zaczęła się walka. Nagle Mark i Terdex padli na ziemię. Zostali sparaliżowani przez jakiegoś żołnierza. Pen odpowiedział, że dobrze się spisał, mówiąc jego imię. A jego imię brzmiało Kaise. Nagle Terdex i Mark się obudzili w pewnym ciemnym pomieszczeniu, związani. Nagle przed nimi stanął Kaise. Terdex i Mark bardzo się zdziwili, nie wiedzieli, czy się cieszyć, że Kaise żyje, czy wściekać się, że jest po stronie Pena. Kaise opowiedział im, czemu żyje. Ojciec Pena był znajomym Kaisego. Kiedy Kaise powiedział mu o planie założenia RGS, kazał upozorować swoją śmierć, mając nadzieje, że to spowoduje odrzucenie pomysłu. Pochowali natomiast pewnego żołnierza wyglądającego bardzo podobnie do Kaisego. Natomiast Kaise ukrył się, gdzie siedział przez 33 lat. Kiedy Kaise uciekł, Terdex i Mark się wydostali, i uciekli.