FANDOM

Era-kanonEra-imp
Era-canonverse-lightEra-ne-dark

Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje Nihilicent. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.

Jinn Skywalker znany także pod imieniem Darth Starkiller — był wrażliwym na Moc akolitą ciemnej strony, a później, po zamordowaniu swojego ojca Imperatorem galaktycznym. Urodził się w roku 19 BBY, na dwa dni po zakończeniu Wojen Klonów, praktycznie w tym samym momencie co jego siostra — Leia. Od małego Jinn był szkolony by zostać następcą swojego ojca, zarówno w obowiązkach imperatora ale i mrocznego lorda zakonu Sith. Mimo faktu iż urodził się na Coruscant to był wychowywany przez swoją matkę na jej rodzimej planecie Naboo.

Biografia

Narodziny i wczesne dzieciństwo

Jinn przyszedł na świat w znajdującej się na planecie Naboo willi należącej do swojej matki. Od razu po urodzeniu został poddany badaniom poziomu Midichlorianów, okazało się że miał ich aż 15 000. Jego ojciec pozwolił mu zostać na Naboo jednak musiał on codziennie przechodzić obowiązkowe szkolenia pod okiem wielu byłych Jedi oraz mistrzów sztuk walki do wartych wymienienia nazwisk należą Mace Windu, Niner Skirata, Wielki Inkwizytor i wielu, wielu innych.