FANDOM

Tutaj zebrane są artykuły poniżej 1 kB z Jerzverse.

Revan (dzień tygodnia)

Revan to dzień tygodnia używany w Artecońskim kalendarzu. Został wymyślony ok. 20000 BBY (28000 DE) przez Elan. Przez 20 lat po 46 ABY (0 PE) Drugie Imperium utrzymywało, że nazwa pochodzi od Dartha Revana, co jest nieprawdą. W 66 ABY wielki moff Arteconu Candus Kryze ogłosił, że nazwa Revan wcale nie pochodzi od Dartha Revana.

45 ABY (Jerzverse)

45 ABY – rok czterdziesty piąty po bitwie o Yavin. W artecońskim kalendarzu rok 1343 Czwartej Ery.

Wydarzenia

Zmarli

Krótkodługi podwójny miecz świetlny

Krótkodługi podwójny miecz świetlny — miecz świetlny, którego jedno ostrze jest długości normalnego miecza lub dłuższe, a drugie jest ok. 2 razy krótsze. Ostrza mogły mieć różne kolory. Stworzenie takiego miecza wymagało dużego doświadczenia.

Sienar-Jaemus 29b:99KK-1/2b

Sienar-Jaemus 29b:99KK-1/2b to układ celowniczy produkowany przez Sienar-Jaemus Army Systems od 28 ABY. Był używany w wielu statkach, np. w meganiszczycielu Supremacy-II. Cena układu wynosiła 7373 cr.

9 Flota (Trzecia Republika)

9 Flota to flota dowodzona w latach 83-100 ABY przez admirała, a później admirała floty Veldara Stenderna.

Historia

9 Flota została utworzona w 40 ABY jako flota Nowej Republiki. W latach 91-92 ABY walczyła na wojnie o układ Saleucami.

Okręty (92 ABY)