FANDOM

Era-nrEra-foEra-legacy
Autorstwa Kompkompa
Era-jerzverse-dark

Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje Kompkomp. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.

Jame Fett to łowca nagród, Mandalorianin, a później Mandalor Imperium Mandalorian. Urodził się w 30 ABY.

Życie

Jame Fett urodził się w 30 ABY na Mandalore. Jego ojcem był sławny łowca nagród, Boba Fett. Mając czternaście lat zaczął być łowcą nagród. Jego pierwszą misją było zabicie generała Najwyższego Porządku, zlecone przez Wywiad Imperialny.

Pierwsza misja

Jame wybrał się na planetę Mertan w Środkowych Rubieżach, na której według Wywiadu znajdował się generał. Okazało się, że Porządek buduje tam superbroń. Łowca nagród wysadził bazę, a dane z niej przekazał Imperium.

Próba zabicia Imperatora

Po trzech latach Jame dostał od Porządku zadanie: zabić Imperatora. Miał otrzymać za nie kilkadziesiąt milionów kredytów. Kiedy próbował zatruć Imperatora, lord Sithów Darth Ones Mocą usunął z napoju truciznę i zaczął ścigać niedoszłego zabójcę, którego tożsamość poznał dzięki Mocy. Fett został złapany i skazany na śmierć. Ale łowca podłożył fałszywych wykonawców wyroku: szturmowców Porządku przebranych za Straż Imperialną, którzy pomogli mu uciec. Jednak Jame nie poddał się i spróbował jeszcze raz. Tym razem wykorzystał sklonowanego zmiennokształtnego (Porządek klonował małe ilości zmiennokształtnych, np. rasy Clawdite[1]), który miał zmienić się w niego i go udawać. Zabił Strażnika Imperialnego i wziął jego zbroję i uzbrojenie, po czym założył tą zbroję, który właśnie miał pełnić straż przy Imperatorze. Nie przewidział jednak, że razem z nim straż pełnić będzie Inkwizytor. Kiedy łowca nagród wyjmował pistolet, Inkwizytor przewidział Mocą, co się stanie i zaatakował go. Jame uciekł, zdjął hełm, ukrył się i wskoczył do TIE. W myśliwcu przekazał zmiennokształtnemu, co ma mówić, kiedy go aresztują. Łowca nagród uciekł, a fałszywego Jame'a skazano na śmierć.

Przypisy

  1. takiej jak Zam Wesell z Ataku Klonów