FANDOM

Era-urEra-impEra-nr
Era-ćómverse-dark

Autorstwa Chinrna

UWAGA - Ten artykuł nie jest skończony, zostanie dokończony kiedy autorowi wróci wena do pisania tego Fanonverse. Do dodania: Gwałtowne rozwinięcie, backstory.

Przeżyłam oblężenie własnego domu, chroniła mnie Moc. Wytrwałam na tyle zamknięta, aby się uwolnić, chroniła mnie Moc. I chroni mnie do dziś. Krew dwóch rodów Manot płynie w moich żyłach.

Jadru - hybryda Cantrosianina i Farghula, wrażliwa na Moc była mieszkanka leśnego księżyca Endora, obecnie zamieszkała w ESR-E-22312 gdzie to naucza Mocy. Żona Breeli, adoptowana matka Lynnori, a później także lojalistka Kardynałów Ondai.

Historia

Nie jest jasne kiedy Jadru nauczyła się korzystania z Mocy. Przed Bitwą o Yavin przebywała na Endorze blisko wioski dowodzonej przez Wodza Chirpę w zbudowanej własnoręcznie siedzibie na którą to składały się rozmaite mechanizmy obronne takie jak labirynt.

Trzy lata po Bitwie o Yavin, Jadru zapragnęła zdobyć Kamień Słońca używany prze
34680261406846390

Labirynt Jadru na Endorze.

z Ewoków do religijnych obrzędów co też z resztą jej się udało. W ramach zemsty, Ewoki zdecydowały się zamordować czarodziejkę. Chirpa przypuścił oblężenie labiryntu, podczas gdy Wicket zamknął przerażoną Jadru w jednym z jego pomieszczeń. Kiedy Ewoki uciekły, Jadru uratowała się z więzienia za pomocą Mocy którą to ponownie podniosła drzwi do pomieszczenia.

Szukając domu, wygnana z Endoru przez Ewoki uciekła na stację kosmiczną ESR-E-22312. Na początku ze względu na swoje przywyknięcie do samotności w labiryncie czuła się źle z innymi, zamykając się przed nimi. Na stacji przeprowadzono jej badania genetyczne, przez które to dowiedziała się czym naprawdę jest - do Jadru dotarło że była mieszanką Cantrosianina i Farghula z unikatową pigmentacją skóry. Wkrótce zaczęła nawiązywać bliższe relacje z naukowcami, a po paru miesiącach także i z innymi mieszkańcami ESR-E-22312, odczuwając naturalną więź z przedstawicielami dwóch gatunków których to była mieszanką. Zaczęła też nauczać ciekawskich swoich wyjątkowych umiejętności korzystania z Mocy wykształconych na Endorze.

Stała się także właścicielką kilku-tysięczno letniego droida NRG-4 który to stał się jej służącą, równo rok po jej ślubie droid wyłączył się. Jak określili badacze droidów którzy odkryli jego ciało następnego dnia, ostatnią emocją jaką wytworzył procesor przed wyłączeniem było szczęście. Droida uroczyście wystrzelono w gwiazdę kapsułą ratunkową, na jego "pogrzebie" znalazła się Jadru wraz z żoną i "córką".

W roku 20 ABY odwiedziła Selonię wraz ze swoją adoptowaną rodziną gdzie to żyła przez kilka tygodni, a następnie wróciła na ESR-E-22312.

Charakterystyka

Jadru była dość introwertyczna i cierpiała na lekką paranoję, budując labirynt aby odciąć się od nieznajomych, jako jedynego kompana posiadając Quarfa na którym to też się poruszała i którego to też zabrała na ESR-E-22312 ze sobą. Ze względu na incydent na Endorze, zaczęła cierpieć na lekką formę klaustrofobii, obawiając się w szczególności labiryntów.

Jarduthesorceress

Jadru na ESR-E-22312.

Posiadała wielkie ambicje, chcąc posiadać większej ilości Mocy lub jakiegoś jej katalizatora jaką to funkcję pełnić miał Kamień Słońca. W celu jego zdobycia nie powstrzymała się nawet przed próbą zabicia nieletnich Ewoków które wkroczyły do jej labiryntu. Po incydencie ochłonęła nieco w tej kwestii. Głównie zainteresowana Mocą oraz zgłębianiem jej tajników, po przybyciu na ESR-E-22312 stała się również smakoszką i miłośniczką dobrego jedzenia, ponad wszystko przekładając między innymi mięso Pūha, dania Lorrdian Selońskich, smażone na głębokim tłuszczu ryby oraz rozmaite gatunki papryk które uwielbiała spożywać pomiędzy posiłkami. Spowodowało to że wkrótce czarodziejka roztyła się okropnie, co napawało ją dumą - wierzyła bowiem iż jest to oznaka dobrobytu, na Endorze bowiem musiała przymierać głodem i spożywać jedynie surowe mięso, teraz mając więc dostęp do rozmaitych, ociekających tłuszczem delikatesów jadła je przy każdej możliwej okazji, często wraz z uczniami których to wręcz uwielbiała dodatkowo podtuczać. Wkrótce sama dotarła do 190 kilogramów.

Jadru przeszła po przybyciu na stację lekką zmianę emocjonalną, poczuwając się wobec swoich uczennic i uczniów czymś w roli matki, zajmując się nimi wielokrotnie. W 10 ABY ożeniła się z Breelą, a następnie adoptowała samotną Lynnori. której to na urodziny sprezentowała droida WA-7. Co nieco żenowało Lynnori, wielokrotnie Jadru zakładała jej specjalną kokardę na ucho, oraz nową obrożę na szyję, traktując ją niejako jako dziecko pomimo tego iż była ona dorosła. Zachowała też swojego Quarfa, lecz z oczywistych powodów już go nie ujeżdżała - co więcej teraz aby go teoretycznie dosiąść potrzebowałaby specjalnego dźwigu.

Darzyła Breelę ogromnym uczuciem, zawsze zasypiając, przytulając się do niej.

Technicznie można było uznać Jadru za Mrocznego Jedi. Jej adoptowana córka była od niej starsza.

Ciekawostki

  • Autor odkrył postać Jadru przez przypadek.