FANDOM

Autorstwa Fargothena
Koordynaty

Imperium Sithów Dartha Carnusa, oficjalnie znane jako Nowe Imperium Galaktyczne bądź skrótowo Imperium to państwo założone w roku 35 ABY przez Dartha Carnusa, potężnego Lorda Sithów i jego sześciu uczniów na krótko po zakończeniu drugiej galaktycznej wojny domowej pomiędzy pyrrusowo zwycięską Nową Republiką a Najwyższym Porządkiem. Początkowo będące zaledwie małym skrawkiem przestrzeni gwiezdnej scentralizowanej wokół prastarej sithańskiej planety Dromund Kaas, Imperium szybko przerodziło się w międzygalaktyczną potęgę, pokonując Nową Republikę podczas pierwszej wojny przeciw niej.

Historia

Zalążek Imperium

Państwo nieoficjalnie powstało już w roku 30 ABY, po przybyciu Dartha Carnusa wraz ze swoimi sześcioma uczniami i rzeszą wiernych mu ludzi na Dromund Kaas, niegdyś stolicą prastarego Imperium Sithów Vitiate'a. Zaczęto reklamację i odbudowę dawno zrujnowanego Miasta Kaas, które na przestrzeni kolejnych lat stało się buzującą metropolią Imperium. Rozbudowa miasta zaczęła zachęcać wielu do przybycia i mieszkania na Dromund Kaas, o której głoszono iż pełnoprawny rząd Imperium Galaktycznego pod wodzą syna byłego Imperatora Palpatine'a jest odbudowywany, co spowodowało nagły napływ ludzi z zarówno przestrzeni Republiki i Porządku. Z tym też zaczęto poborowo zapełniać armię nowo powstałego Imperium. Wkrótce, bo już w 35 ABY kiedy to zwycięstwo Republiki nad Porządkiem była gwarantowana, nastał czas, by uderzyć.