Autorstwa Davrena

Imperium Ciemności to państwo powstałe po upadku Galaktycznej Ochrony.

Historia

Pierwsze lata istnienia

Kiedy Galaktyczna Ochrona upadła, Darth Rider zaczął razem ze swoją armią powoli podbijać planety. Coraz więcej planet poddawało się potędze Imperatora Imperium Ciemności. Aż w końcu nadszedł moment, że Imperium Ciemności zaczęło władać całą galaktyką. Rozpoczęło się poszukiwanie Jedi, którzy byli zabijani po kolei. Po wybiciu większości Jedi, Darth Rider rozkazał budowę nowej świątyni, która będzie jego bazą. Rozkazał ją zrobić na Dantooine, które zostało stolicą Imperium.

Spotkanie pewnego Jedi

Kiedy świątynia już została zbudowana, Darth Rider, razem ze swoim pierwszym uczniem,  Darthem Hanoshim zobaczyli ją i byli bardzo zadowoleni. Jednak ktoś napisał sprayem CHCEMY WOLNOŚCI! Wściekły Rider wysłał ucznia na poszukiwanie wandala. Ten znalazł Jedi o imieniu Say Ianin. Stoczył z nim walkę, którą wygrał. Zaprowadził go to mistrza, który przeprowadził rozmowę z młodym Jedi, po czym zaczął z nim walkę. Wygrał ją, jednak Jedi uciekł.

Poszukiwanie Jedi

Rider rozkazał znaleźć Saya Ianina. Szturmowcy zaczęli szukać go po całej galaktyce. Pewnego razu jego nowy uczeń, Darth Kamsay znalazł go i zaatakował go. Zaczęli walkę, którą wygrał Kamsay, jednak zabił go przyjaciel Saya. Darth Rider znalazł swojego nowego i obecnego ucznia, Dartha Rexusa.

Pierwsza egzekucja

Sar, ojciec Saia chcąc znaleźć jakieś zapasy dla rodziny wyruszył w nocy spotkać się ze znajomym kupcem. Jednak to była zasadzka. Rider podrobił głos kupca i zwabił Sara w pułapkę. Sar i Rider zaczęli walkę. Sar będąc zmęczony przegrał. Następnego dnia Rider urządził publiczną egzekucję, podczas której przebił i odciął głowę Sara. 30 letni Sai widząc to razem z 25 letnim Magetą wyskoczyli z ukryci i zaczęli walkę. Mageta zabił Rexusa, a Sai prawie pokonał Ridera. Jednak potem uciekli.

Śmierć Ridera i rozpad Imperium Ciemności

Po pięciu latach, Sai i Mageta wyszli z ukrycia i poszli jeszcze raz zaatakować Świątynie Ridera. Kiedy dotarli to pokoju, w którym przebywał Rider, zaczęli z nim krótką wymianę zdań, a potem walkę. Mageta niestety został zabity przez Ridera. Wściekły Sai odciął obie ręce Riderowi a potem po kolei zadawał mu obrażenia. Potem jednak zorientował się, że zachowuje się jak Sith. Rider próbował przeciągnąć go na ciemną stronę, ale Sai zabił go odcinając mu głowę.

Powstanie Republiki Jasności

Później, Sai założył Republike Jasności, której nazwa jak widać, jest przeciwieństwem nazwy Imperium Ciemności.  Następnie, tak jak poprzedni bohaterowie Star Wars New, zaczął szkolić nowych Jedi.