FANDOM

Era-ćómverse-dark

Autorstwa Chinrna

UWAGA - Ten artykuł nie jest skończony, zostanie dokończony kiedy autorowi wróci wena do pisania tego Fanonverse. Do dodania: Rozwinięcie, backstory.

INFRA - system obrony aktywnej stworzony przez Kardynałów Ondai w okresie Starej Republiki, stworzony do odbijania pocisków z blasterów mniejszego kalibru i pocisków.

Działanie

INFRA to zmodyfikowany popularny w całej Galaktyce generator tarczy siłowej która dezintegruje pociski z blasterów, ulepszony za pomocą Kardynalskiej technologii dzięki czemu stał się znacznie mocniejszy, i zdolny do odbijania niemalże wszystkich pocisków blasterowych, jednakże z jednym ograniczeniem - mógł działać zaledwie przez kilka sekund a następnie ładować się przez około pół minuty, ze względu na duże zużycie energii.

Ponad to na system INFRA składały się też montowane na pojeździe wyrzutnie wabików które myliły wrogie pociski takie jak rakiety.

System INFRA mógł być też montowany na ludziach, jednakże był wyjątkowo ciężki i nieporęczny, a co za tym idzie ograniczał ruch, toteż ograniczono się do montowania go na pojazdach.