FANDOM

Autorstwa Davrena
Harcon to główny bohater serii Star Wars:Force Hunter.

Historia

Wczesne życie

Harcon wychowywał się w biednej rodzinie. Chociaż jego matka była wrażliwa na moc, nie poszła do Nowego Zakonu Jedi. Natomiast ojciec ciężko pracował, ale zarabiał marne grosze. Cała rodzina mieszkała w opuszczonym domu w mieście o nazwie Kernobyl, opuszczonym po wybuchu tamtejszej elektrowni jądrowej, która spowodowała, że w mieście był duży poziom promieniowania, jednak kiedy on żył, miasto było już coraz mniej radioaktywne. Kiedy miał 10 lat jego ojciec umarł z powodu choroby popromiennej, a matka 5 lat później z tego samego powodu. W końcu Harcon w wieku 18 lat wyruszył na Coruscant.

Odkrycie mocy

Harcon wykonywał małe zlecenia, za ok.500-1000 kredytów, w końcu kupił swoje małe mieszkanie. Pewnego razu, pewna mafia wyważyła drzwi do jego mieszkania, i chcieli go zabrać. Kiedy jeden z członków mafii się na niego rzucił, ten go niespodziewanie odepchnął mocą. Wystraszona mafia uciekła. Postanowił wykonywać większe zlecenia. Jego pierwszym poważnym zleceniem było znalezienie pewnego łowcy nagród i dostarczenie go do Rotty, syna Jabby. Za dostarczenie go dostał 30 000 kredytów, które schował i zbierał na nowy statek.

Miecz świetlny

Podczas kolejnej misji, pojawi się pewien Jedi. Powiedział mu, że musi go aresztować, Harcon zaczął strzelać do tego Jedi, ten jednak odbijał mieczem świetlnym. Po chwili, Harcon Mocą zabrał miecz tego Jedi, po czym go zabił. Wziął jego miecz, i wykonywał dalej zadania.