FANDOM

Autorstwa Chinrna
Era-nr
Era-ćómverse-dark

UWAGA - Ten artykuł nie jest skończony, zostanie dokończony kiedy autorowi wróci wena do pisania tego Fanonverse. Do dodania: Rozwinięcie.

Bo widzisz, to coś sprawi że utracisz kontrolę nad żołądkiem i tym na dole, a potem uśniesz na chwilę. Ale momencik - to potrafi więcej. Wystarczy że za dużo się nawdychasz, i zaczynają ci krwawić dziąsła, skóra czernieje i odpada, zęby ci gniją i wypadają. Przyjemny widok. Nie dla Yuuzhan.

Gaz Pyłowy - chemiczny gaz stworzony przez Laotai do walki z Yuuzhan-Vongami jako wsparcie dla wirusa Katraks.

Opis

Gaz Pyłowy to szary gaz przypominający w zapachu amoniak. Po dotarciu do płuc powoduje zawroty głowy, nudności, wymioty, a następnie usypia ofiary na kilka godzin. To są jedynie objawy podstawowe - po dłuższym wystawieniu na działania gazu może pojawić się lekka martwica tkanek, powodując że nawet z odpowiednim kostiumem przeciwgazowym gaz może stanowić zagrożenie. Dodatkowo, Gaz Pyłowy w wypadku wdychania przez usta potrafi powodować gnicie zębów oraz krwawienie dziąseł.

Długotrwałe przebywanie na terenach skażonych wykazało powodowanie chorób takich jak paradontoza.

Wpływ na środowisko

Na roślinach wystawionych na gaz pyłowy ten zaczyna powoli osiadać, pozostawiając małe, galaretowate kropki które po pewnym czasie znikały.