FANDOM

Autorstwa Silvera635
Disambig-icon.png
Ten artykuł dotyczy żołnierza ARS. Zobacz też: Falco..

Falcokapitan klonów oraz dowódca oddziału Raptor, który służył w Kompanii Zmierzch, która zaś wchodziła w skład Armii Republiki Systemowej. Zginął w 25 ABY nad Allen podczas misji ratunkowej dla oddziału Volliji Allie.

Biografia

Przeszłość

Falco urodził się na Kamino w 10 BBY. Po odbytym szkoleniu, został awansowany na kapitana.

Pojmanie nad Allen (25 ABY)

W 25 ABY, Falco wraz z oddziałem Breakout wziął udział w odbiciu generał Volliji Allie i jej ludzi. Po zakończeniu rozmowy, Jaden zarządził przygotowania do wyprawy. Tuż po odprawie Falco dołączył do oddziałów Jadena Tano. Gdy wszystkie przygotowania zostały zakończone, Republikanie wyskoczyli ze "Lucky Strike" i wylądowali na powierzchni stacji. Tam Jaden użył swojego ładunku wybuchowego, by zrobić dla nich wejście. Gdy wysłannicy Republiki znaleźli się we wnętrzu stacji, zniszczyli dwójkę patrolujących korytarze droidów. Po ustabilizowaniu sytuacji, Jaden rozkazał Ahsoce oraz pozostałym klonom (w tym Falco) ruszyli za nim. Zgodnie z rozkazem podwładni Jadena ruszyli w stronę za swoim dowódcą. Po dotarciu na miejsce zastali zapieczętowane drzwi. Tano poprosiła R3-S4, by zajął się ich otworzeniem. Podczas gdy droid zmagał się z wrotami, przybyły droidy bojowe i zaatakowały intruzów.

Republikanie nie mieli przewagi, lecz Ahsoka wpadła na pewien pomysł. Dziewczyna rozkazała Jadenowi użycie granatów jonowych, przez co droidy zostały unieszkodliwione. Nieoczekiwanie pojawił się Ssukal i od razu zaatakował wysłanników Republiki. Jaden oraz podlegli mu żołnierze, zostali natychmiast powaleni na ziemię. Od śmierci, admirała uratowała Ahsoka, która przejęła na siebie ataki wroga. Togrutanka chcąc dać czas swoim towarzyszom na otrząśnięcie się z porażki, odciągnęła Ssukala w inne miejsce. Gdy Jaden i jego oddział wrócili do siebie, skontaktowali się ze swoją towarzyszką. Togrutanka rozkazała im, by kontynuowali wyznaczoną im misję. Nagle padły strzały, a jeden z nich trafił w pierś Falco.

Pojawienia