FANDOM

Autorstwa Fargothena
Era-nrEra-foEra-ni
Koordynaty

FN-5171, znany przez kompanów pod pseudonimem Bait, to szturmowiec służący Najwyższemu Porządkowi, a następnie Państwu Mandaloriańskiemu. Jest jednym z najlepszych przyjaciół FN-5176.

Biografia

Narodziny i Mandalora

Bait urodził się na Mandalorze w 9 ABY. Mieszkał on tam przez następne pięć lat, kiedy to razem z rodziną udał się na wizytę na Coruscant, gdzie podczas powrotu do hotelu, jego rodzice zostali okradzeni oraz zastrzeleni przez nieznanego napastnika, który również porwał małego Baita.

Wybawienie

"Małe dziecko jak ty jest niezłym wabikiem na porywaczy. Musisz na siebie uważać....heh, Bait, tak, to do ciebie pasuje."
FN-0199 do pięcioletniego Baita

W czasie, gdy porywacz szukał jakichś ludzi spokrewnionych z młodym chłopakiem w skradzionych danych jego rodziców, Szturmowcy Najwyższego Porządku wtargnęli na jego frachtowiec, gdyż dostali sygnał, że jest on złodziejem ładunku należącego do Porządku. Jeden ze szturmowców przyjaźnie zapytał się Bait'a gdzie są jego rodzice, a ten odpowiedział, że nie żyją, i wskazał na mężczyznę. Szturmowiec rozkazał zabić porywacza, a chłopczyk został zabrany przez swoich bohaterów na Snoke's Den.

Trening w Porządku

Przez następne lata Bait trenował w Porządku, wtedy kiedy FN-0178 przyuważył jego niesamowitą wprawę w korzystaniu z pałki elektromagnetycznej. Szybko, Bait został jednym z najlepszych żołnierzy od kontroli zamieszek, przez co często był nazywany Specjalistą, i według 0178, był żywym przykładem dla każdych aspirujących żołnierzy trenujących ową specjalizację.