FANDOM

Era-imp
Era-wt-dark

Autorstwa Smokescreena4
Wydaje ci się, że mnie pokonasz Carth? Masz rację, wydaje ci się.
— Eli do Cartha, tuż przed wybuchem akademii na Coruscant

Eli Marks zwany twardzielem — dawny adept akademii szturmowej na Coruscant, członek rebelii i Czarnych Ostrzy.

Historia

Dzieciństwo

Eli urodził i wychował się na Coruscant. Od zawsze chciał walczyć jako żołnierz.

Akademia szturmowa

Początki

Adepcismokescreen

Szkolenie w akademii

W pewnym wieku Eli dostał się do akademii szturmowej na Coruscant. Został tam przyłączony do oddziału Smokescreen Cartha Collogena. W 5 BBY do oddziału dołączył Kevin Lars, sceptycznie nastawiony do Imperium.

Ucieczka z akademii

Po roku w akademii Kevin miał już dosyć Imperium. To samo zaczęli myśleć Pat Temel i Eli. Postanowili więc uciec. Uznali jednak, że powinni zrobić coś więcej. Zdecydowali, że dobrym pomysłem jest wysadzenie akademii. Ogłuszyli więc paru szturmowców, zabrali im broń i udali się do głównego rdzenia. Carth i jego kolega zorientowali się jednak, że chłopcy chcą zniszczyć budynek, dlatego poinformowali szturmowców o tym i pomogli im złapać zdrajców. Kiedy Pat zamontował bombę, jeden z garnków zastrzelił go. Kevin i Eli pokonali jednak wroga i uciekli na dach. Tam spotkali Collogena i jego przyjaciela. Między członkami oddziału Smokescreen doszło do walki. Kiedy Kevin zrzucił nieznanego z imienia kumpla Cartha, Eli kazał mu uciekać. Zaczepił więc linę i zjechał na sąsiedni budynek. Po chwili walki Carth zrzucił Eli'a z budynku. Marks złapał się jednak anteny i sprytnie przemieszczał się po wystających elementach budynku. Kiedy znalazł się na dole, natychmiast pobiegł w stronę przeciwną od akademii. Zaraz potem budynek wybuchł. Eli'owi udało się przetrwać.

Więzienie Christophsis

Złapanie

Eli został znaleziony przez szturmowców i zabrany do więzienia na Christophsis. Został umieszczony w celi z rebeliantem Neercem Sekomsem.

Ucieczka

Po jakimś czasie drużyna rebeliantów, na czele której stał Kevin Lars, podjęła się uwolnienia Eli'a z rąk imperialnych. Więzienie nie było zbytnio pilnowane. Kiedy dotarli do cel, uwolnili Eli'a oraz jego współlokatora. Okazało się jednak, że była to pułapka zastawiona na niego przez Dartha Vadera i Hottase'a. Między rebeliantami i imperialnymi rozpoczęła się walka. Neerc sprytnie oszukał Hottase'a i zwabił go do celi, w której go uwięził. Kevin pojedynkował na się na miecze z lordem Sithów. Pozostali strzelali do szturmowców. W końcu Kevin odciął Vaderowi dłoń. Sith odepchnął go mocą i uciekł. Rebelianci pobiegli do statku i uciekli z Christophsis. Na statku uznali, że są już komórką rebeliantów i przyjęli nazwę Czarne Ostrza.

Osobowość

Eli jest uparty w swoich przekonaniach. Potrafi poświęcać się dla innych. Cechuje go odwaga.

Ciekawostki