FANDOM

Era-oldEra-repEra-urEra-impEra-nr
Era-ćómverse-dark

Autorstwa Chinrna

EG-1 Punisher - podstawowy średni pojazd kroczący Kardynałów Ondai, posiadający trzy elastyczne nogi, oraz ich główna machina bojowa, która stała się jednym z ich symboli.

Historia

EG-1 Punisher powstały poprzez kradzież schematów oraz diagramów kilku prototypów pojazdów Sithów i Republiki w czasach Starej Republiki. Pojazd zbudowano tak aby mógł poruszać się po terenie z precyzją i bez niszczenia go, jednocześnie powodując efekt psychologiczny porównywalny ze standardowymi machinami kroczącymi.

9446542c625bea5a8f7a6ca5cf12575e

Rzuty pojazdu

Budowa

Budowa EG-1 Punisher jest dość niestandardowa - pojazd składa się na kabinę pilota umieszczoną na górze, wyposażoną w światła oraz zapasowe pojemniki tlenu i osprzęt taki jak apteczki pierwszej pomocy, a także panel sterowania sterujący ruchami maszyny. Sam pojazd posiada pod kabiną dwa chwytne ramiona z szczypcami zdolne do dokonywania drobnych napraw i blokowania pocisków.

Każdy pojazd obsługują dwie osoby - jedna kieruje pojazdem przy panelu sterowania, natomiast druga jest jej "amunicją". We wnętrzu kabiny maszyny bowiem poza panelem sterowania znajduje się też miejsce służące do tworzenia najpotężniejszej broni machiny EG-1. Tam bowiem znajduje się miejsce do "podczepienia" wrażliwej na Moc osoby elektrodami za pomocą specjalnego hełmu, której to ręce umieszczane są w "rękawicach" przyczepionych do panelu. Powoduje to iż z ramion EG-1 Punisher może emitować skondensowane fale powodujące Zniewolenie Mocy każdej osoby którą trafią. Dodatkowo z tego też powodu od większości pojazdów EG-1 bije
Tripod at Night
dziwna aura która powoduje niepokój u wrogiej piechoty. Poza tym pojazd ma też dwa działka blasterowe.

Pojazd porusza się na trzech nogach wykonanych z elastycznej, przegubowej stali na których końcu znajdują się trzy tępo zakończone rozgałęzienia które to badają teren.

EG-1 Punisher to wytrzymały pojazd, zdolny wytrzymać duży ostrzał przez spory okres czasu, a także posiadający możliwość uruchomienia dodatkowego pola siłowego w krytycznej sytuacji.