FANDOM

Autorstwa Davrena
Era-colEra-rev
Era-wt-dark

Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje Davren. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.

Dione - Król Królestwa Artaliańskiego od 493 ABY. Urodzony w królewskiej rodzinie z rasy Artalian, przy urodzeniu okazało się, że ma gen wrogiej rasy, Onerian, przez co Dione, mimo królewskiego pochodzenia, był traktowany jak wyrzutek. Wiele razy próbowano go zabić, za nieczyste pochodzenie. Rodzice, mimo że starali się tego nie okazywać, uznawali swoich innych synów za lepszych następców tronu. Bracia chłopca, częściowo jak on, mieli choroby genetyczne, co spowodowało ich szybką śmierć. Artalianie uznali to, że po cichu wyeliminował ich sam książe, co spowodowało atak na dom rodziny królewskiej, podczas którego zginęła matka i ojciec następcy tronu. Syn, mimo tego że był nierówno traktowany przez rodziców, poczuł smutek i gniew, przez co rozkazał egzekucję wszystkich powiązanych z próbą na jego życie oraz ich rodziny. Pełen gniewu Dione ogłosił siebie nowym królem Artalii, rozpoczynając krwawe rządy. Jego głównym celem było zdobycie jak największej potęgi i pokonania tych, którzy będą próbowali go powstrzymać. Dręczony w dzieciństwie, Dione władając ogromnym obszarem chciał pokazać swoją potęgę i zaspokoić swoją megalomanie.

Ciekawostki

  • Dione jest wzorowany na postaci Thanosa z uniwersum Marvela.
    • Geneza Dione'a jest oparta na genezie Thanosa.
    • Dione jest imieniem, które początkowo miał otrzymać Thanos.
    • Grafika w artykule przedstawia syna Thanosa, Thane'a.