FANDOM

Era-os
Era-wt-dark

Autorstwa Smokescreena4

Darth Void - przywódca Cesarstwa Sithów oraz mistrz Dartha Rogue'a.

Historia

Przeszłość

Void urodził się za Nieznanymi Regionami. Odnaleźli go spadkowiercy wygnanych Sithów. Void bardzo szybko się uczył i udało mu się dojść do władzy.

Wyprawa do Dzikiej Przestrzeni

Kiedy K'son Vicks wytworzył "ciemną falę", Void i inni Sithowie to wyczuli. Udali się do Dzikiej Przestrzeni, uznając, że dokonał tego bardzo potężny Sith. Wyprawa trwała kilka lat, ale w końcu dotarli. Na miejscu dawne wojska Sithowskiej Potęgi uznały go za następcę Dartha Killmastera. Stworzył więc Cesarstwo Sithów, bazujące na Sithowskiej Potędze. Jego ludzie nadal szukali twórcy "ciemnej fali", ale go nie znaleźli.

Uczeń

Voidirogue

Mistrz i uczeń

Darth Void przekonał syna K'sona Vicksa by zdradzić Zakon Jedi. Razem z paroma przyjaciółmi Rage dokonał masakry na pozostałych padawanach i przyjął imię Darth Rogue.

Zlecanie misji

Void wielokrotnie kontaktował się ze swoim uczniem i zlecał mu kolejne misje. Za każdym razem widział zarówno lepsze jak i gorsze strony wyniku ucznia.

Ostatnie starcie

W 337 ABY Sojusz Oporu dokonał ataku na Geonosis, gdzie rzekomo przebywał Darth Void. Do oddziału Raklana, który został wysoko awansowany od poprzedniego starcia z Rogue'em, należał Ben, Or, R8 i Kara. Podczas ataku dostali się od budynku, w którym był Void. Następnie pobiegli dalej, aż trafili do komnaty. Tam czekali na nich Rogue i Void. Uczeń rzucił się na Bena a pozostałymi zajął się Void. Zabił on Raklana, stającego w obronie Kary, a pozostałych ogłuszył. Wściekły Ben odrzucił mocą Rogue'a i rzucił się na mistrza, lecz ten użył błyskawic i zadał mu ogromny ból. Tano padł na ziemię. Wtedy Void kazał ucznioni zabić Jedi, lecz ten zamiast tego przebił go mieczem świtelnym.

Osobowość

Void był brutalnym i bezwględnym Sithem. W swoim uczniu widział jednak danwego siebie, dlatego wziął go pod swoje skrzydła i traktował inaczej niż innych.

Ciekawostki

  • Void oznacza po angielsku pustkę.