FANDOM

Era-repEra-urEra-impEra-nr
Era-ćómverse-dark

Autorstwa Chinrna

UWAGA - Ten artykuł nie jest skończony, zostanie dokończony kiedy autorowi wróci wena do pisania tego Fanonverse. Do dodania: Gwałtowne rozwinięcie, nowe obrazy.

Darth Rara urodzona jako Kiri Sanok - Seloniańska Sith i Wielka Matriarchini, urodzona na Nar Shaddaa, uczennica Dartha Semanhy, na chwilę obecną jedyny znany Selonianin posługujący się Ciemną Stroną Mocy.

Historia

Darth Rara, jeszcze jako Kiri Sanok urodziła się na Nar Shaddaa jako córka dwóch Seloniańskich imigrantów wygnanych z ich ojczyzny. Ze względu na niskie finanse jej rodziców zamiast w szpitalu, poród odebrany został u szemranego ulicznego chirurga. Okazało się że u matki rozwinęły się bliźnięta złączone, rodzice byli nimi tak odrzuceni że kazali odciąć mniejszą, karłowatą siostrę Kiri. "Niepożądane" dziecko kazano następnie utopić, podczas gdy Kiri przeżyła i pozostała z nimi.

Większość dzieciństwa, Kiri spędzała na zabawach z innymi dziećmi biedoty Nar Shaddaa, często używając naturalnych zdolności swojego gatunku aby budować tunele do zabawy, lub wspinać się na wysokie budynki. W dzieciństwie głodowała ona jednak, albowiem jej rodzicom ciężko było znaleźć pracę, toteż większość nikłych ilości jedzenia jakie spożywali była kradziona. Kiedy osiągnęła wiek nastoletni, ojciec zaczął ją wtajemniczać w tajniki kradzieży żywności, a później także i leków dla swojej matki, której to rana na nodze doznała infekcji. Ojciec, jako nieznający się na medycynie banita uznał że jedynym wyjściem jest odcięcie nogi piłą do metalu.

Matka Kiri przed śmiercią poprosiła męża o odejście, aby zostawił ją z córką sam na sam. Wtedy to wyjawiła jej smutną prawdę o tym że tak naprawdę nie była jedyną w ich miocie, co było jej ostatnimi słowami. Matka zmarła, a Kiri w przypływie gniewu i rozpaczy po raz pierwszy poczuła zdolności Mocy, wpadając do pokoju i dusząc ojca. Rozumiejąc co zrobiła, planowała popełnić samobójstwo zrzucając się z dachu budynku. Zauważyła i wyczuła ją Darth Semanha, a następnie wspinając się za nią na dach odwiodła od myśli zakończenia sobie życia, oferując pomoc. Selonianka na to przystała. Semanha przez wiele lat pomagała psychicznie Kiri, a następnie zaczęła odkrywać w niej potencjał na swoją uczennicę, w końcu oferując jej możliwość nauk, zwłaszcza kiedy Selonianka wylała jej swoją gorycz na temat utraty siostry. Mroczna Lady zasugerowała jej wtedy kontakt ze zmarłą poprzez Moc, do czego ta może dążyć poprzez intensywny trening.

Podczas wieloletnigo treningu, Kiri pasowana została na Darth Rarę. Zasilana smutkiem i cierpieniem po stracie siostry której nigdy nie poznała w końcu za pomocą zdolności Sithów nawiązała z nią kontakt, co pomogło jej nieco naprawić psychiczne załamanie albowiem od tamtej pory wielokrotnie z nią "rozmawiała". Dzięki swojemu stanowisku szybko zyskała tyle żywności a także przyjemności ile mogła sobie wyobrazić, co spowodowało iż podobnie jak jej mistrzyni wkrótce obrosła w ogromne ilości tłuszczu. O ile na początku było to dla niej uciążliwe, albowiem potrzebowała maszynerii do poruszania się, wkrótce nauczyła się wykorzystywać nowe dwieście kilogramów swojego mięsa podobnie jak jej Mistrzyni.

W roku 14 BBY przeniosła się później wraz ze swoją mistrzynią na stację ESR-E-22312, tam też ruszyli osoby zainteresowane jej naukami. Po wielu latach kiedy na stację przybyła inna użytkowniczka Mocy, jaką to była pochodząca z Endora Jadru i z którą Semanha się zaprzyjaźniła, Rara zaczęła być zazdrosna, bojąc się że Jadru może zabrać jej ukochaną mistrzynię, lecz na szczęście Semanha szybko wyczuła jej uczucia i wszystko sobie wyjaśniły. Oficjalnie uznane zostały za jedynych znanych Sithów - choć samozwańczych - na stacji.

Równo dekadę po Bitwie o Yavin była obecna jako gość na ślubie Jadru z Breelą i była z nią też w kontakcie na długie lata później.

Charakterystyka

Co ma Jadru, czego ja nie mam? Jest taka egzotyczna, nigdy nie słyszałam o Endorze. Prawdziwy kąsek, nic tylko...a ja jestem z najgorszego miasta w galaktyce. Jest taka piękna, ma błękitne włosy, ja nie mam nic. Jej szata jest piękna, tak cudownie ciasna, moja wygląda jak relikt z czasów Revana...

Na początku dość załamana utratą siostry, Rara wkrótce przemieniła za pomocą kontaktu z jej duchem smutek w determinację. Ze względu na swoją ogromną otyłość, podobnie jak jej mistrzyni nauczyła się specjalnej techniki walki z jej wykorzystaniem, w tym także zdobywając wiedzę na temat charakterystycznego ruchu Semanhy polegającego na złapaniu oponenta Mocą w miejscu, a następnie odgryzieniu kawałka ciała w dość bolesny sposób.

Przez większość życia Selonianka nie miała dostępu do żadnych luksusów i przyjemności, a nawet podstawowych środków do życia takich jak jedzenie, woda i kąpiel, toteż po zyskaniu tytułu Sitha uznała że odbije sobie całe życie, jedząc i pławiąc się w luksusie, co zresztą doprowadziło do jej nadwagi która to przerodziła się po paru miesiącach w otyłość. Dodatkowo zakiełkowały u niej nasiona homoseksualnej miłości do swojej mistrzyni, a miłość ta została przez Semanhę odwzajemniona. Była ona też powodem lekkiego epizodu zazdrości o Jadru.

Na znak poddania się Ciemnej Stronie, Rara zapuściła długie, czarne włosy, a także regularnie zaczęła brudzić swoje futro węglem aby to nabrało ciemniejszego koloru.

Posiadała kolekcję rzadkich kwiatów którymi to się interesowała, w tym jeden z zaledwie dziesięciu istniejących Nibirskich storczyków który to udało jej się rozmnożyć. Zarówno Rara, jak i Semanha posiadały podobne ubrania cywilne z kapturami.

Wbrew obiegowej opinii, waga Rary oraz jej mistrzyni nie była spowodowana Ciemną Stroną Mocy.

Uwielbiała wraz ze swoją mistrzynią odbywać długie, gorące kąpiele, często w otoczeniu kadzideł.