FANDOM

Autorstwa Fargothena
Era-impEra-nr
Coś się przebudziło....poczułeś to?
— Snoke, nieświadomie na temat Annatara

Darth Carnus, publicznie lepiej znany pod swoim prawdziwym imieniem Annatar Sheevsson to Mroczny Lord Sithów, Imperator Imperium Sithów a następnie Nowego Imperium Galaktycznego oraz najpotężniejszy użytkownik Mocy w historii znanej galaktyki.

Motyw muzyczny

Biografia

Narodziny zła

Annatar urodził się pomiędzy latami 0 a 2 ABY na Umbarze. Będąc genetycznym synem Imperatora Palpatine'a oraz wrażliwej na Moc Sly Moore, Annatar nie powstał w normalnych warunkach jako wynik stosunku płciowego, raczej będąc stworzonym na podstawie DNA obydwu kochanków przy użyciu manipulacji midichlorianów przez Sly, która praktykowała Sithańską alchemię. Po samozapłodnieniu oraz dziewięciomiesięcznej ciąży na świat przyszedł Annatar, który od urodzenia był inny. Nigdy nie płakał, na ból odpowiadał śmiechem a już zaledwie dwa lata po urodzeniu zdolny był korzystać z telekinezy. Annatar nigdy nie miał okazji spotkać swojego ojca, gdyż ten zginął zdradzony przez własnego ucznia na Drugiej Gwieździe Śmierci. Jego matka wychowywała Annatara na Coruscant, gdzie dorastał w jednej z licznych willi Palpatine'a, którą Sly zdołała przejąć w spadku. Nowe władze były kompletnie nieświadome istnienia Annatara. Dorastając, był on fanatycznie oddany spuściźnie swojego ojca, oraz był zdeterminowany, by odtworzyć Imperium Galaktyczne. Jego matka nauczała go wszystkiego, a on chłonął informacje jak gąbka, przejawiając ekstremalnie wysoką inteligencję oraz spryt.

Ukryta wiedza

W wieku szesnastu lat Annatar zadecydował, iż jest gotów zagłębiać tajemnice pradawnych Sithów oraz studiować ich wiedzę. Jego matka była przeciwko tej idei, gdyż nie chciała by jej syn został odkryty i potencjalnie zabity przez Republikę. Annatar nie brał nie za odpowiedź. Udusił swoją matkę, zabrał potrzebne mu rzeczy jak pieniądze oraz prowiant, a także kilka artefaktów pozostałych po jego ojcu, między innymi jego holokron. Sprzedał on również rodzinną willę, a za zarobione pieniądze kupił własny statek. Wyruszył on na podróż po galaktyce, zwiedzając znane ze swojej mrocznej historii planety takie jak Malachor, Korriban, Ziost i Lehon, oraz wiele innych, w tym Gree, na powierzchni której zagłębiał wiedzę oraz zaginioną technologię rasy Gree, trafiając nawet na jednego przedstawiciela tej rasy (i wydobywając z niego uparcie strzeżoną wiedzę) i Dathomirę, gdzie wszedł w kontakt z Duchami Nocnych Sióstr i nagiął je swoją siłą w Mocy by wyjawiły mu swoją wiedzę. Mimo swojej potęgi w mocy, Annatar nadal czuł, iż potrzebował coraz to więcej, by zaspokoić swój głód wiedzy. Wtedy też zdecydował się na bardzo zuchwały ruch....

Sekrety Jedi

Annatar podjął ryzykowną decyzję włamania się do Archiwów wewnątrz Świątyni Jedi oraz wykradzenie najważniejszych części informacji Zakonu jako ogółu. W 20 ABY zupełnie niepostrzeżenie wkradł się do świątyni, wyłączając wszystkie droidy stróżujące impulsem elektromagnetycznym po ówczesnym dostaniu się do biura bezpieczeństwa świątyni. Po dostaniu się do archiw i bazy głównej Jedi, zaczął on maniakalnie wręcz poszukiwać informacji na temat kilkunastu fascynujących go tematów, jak m.in. Gwiezdna Kuźnia czy urządzenia Phobis. Zdołał on również wykraść holokron samego Revana, który później dogłębnie eksplorował. Niemalże złapany przez organiczną straż, Annatarowi udało się uciec z pożądaną mu wiedzą.

Ciekawostki

  • Darth Carnus był najpotężniejszym użytkownikiem Mocy w historii całej galaktyki, posiadając ponad dwukrotną ilość midichlorianów Wybrańca Mocy, Anakina Skywalkera.