FANDOM

Era-nr
Era-ćómverse-dark

Autorstwa Chinrna

UWAGA - Ten artykuł nie jest skończony, zostanie dokończony kiedy autorowi wróci wena do pisania tego Fanonverse. Do dodania: Rozwinięcie, zgranie z nowym timeline Laotai.

Daen-Si-Ary - chemik, biolog, generał Armii Laotai podczas wojen z Yuuzhan Vongami i później, twórca wirusa Katraks.

Historia

Daen-Si-Ary jest uznawany za człowieka zagadkę, z tego powodu że absolutnie nikt nie wie co robił przed trafieniem do Laotai jako naukowiec. Wiadomo jedynie że w pewnym momencie był pracującym na Nar Shaddaa immunologiem oraz chirurgiem i w wyniku swoich kontrowersyjnych eksperymentów na sobie, w których to odrąbał sobie rękę i chirurgicznie przyczepił sobie zamiast niej rękę zwłok przedstawiciela skorupiastego gatunku tylko po to żeby sprawdzić czy działa. Ręka szczepiła się z ciałem na stałe dzięki temu iż Daen użył własnoręcznie stworzonego organicznego kleju spajającego różne kończyny, który to według niego miał zrewolucjonizować przeszczepy.

Później kiedy w wyniku wypadku utracił nogę zdecydował się zamoczyć kikut w jednym ze swoich specyfików, co spowodowało że odrosła, jednakże zdeformowana i przypominająca kilka splecionych macek.

Przez wiele lat walki z Yuuzhanami jako Konskrypt stał się generałem Armii Laotai, w tym okresie także wynalazł Katraks.

Charakterystyka

Daen-Si-Ary był wyjątkowo inteligentny, pomimo swojej trupiej powierzchowności nadal był bowiem wybitnym naukowcem. Z oczywistych powodów nigdy nie znalazł żony.