FANDOM

Autorstwa Col. Kubal
Era-nrEra-fo
Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje Col. Kubal. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
Swcaptt

Cały oddział.

Czyściciele - elitarny oddział sprzątający powołany przez Najwyższy Porządek. Każdego członka wyposażono w hazmatyczny pancerz wzorowany na pancerzach imperialnych szturmowców i Blaster Czyszczący.

Członkowie

Kardynał

Swcaptcar

Kardynał, znany również jako CD-0922 lub Archex, jest mężczyzną, człowiekiem z Jakku, który służy jako lider elitarnego oddziału Najwyższego prządku.

Phasma

Swcaptph

Phasma, jest kapitanem Najwyższego Porządku, człowiekiem, kobietą. Służyła jako część elitarnego oddziału i ich operacji Starkiller. Podczas konfliktu Najwyższego Porządku z Brudem Oporu, który odbył się 30 lat po bitwie o Endor, Phasma służyła pod generałem Armitage'm Hux'em.

Teal

Swcapt1

Teal, znany również jako TL-5622, jest Czyścicielem Najwyższego Pożądku, mężczyzną, człowiekiem. Odpowiada za zmywanie i odświeżanie.

Appyl

Swcapt2

Appyl, znany również jako AY-7741, jest Czyścicielem Najwyższego Pożądku, mężczyzną, człowiekiem. Odpowiada za środki czyszczące. Jest współtwórcą środka czyszczącego Moc.

Historia